Kaubamaja ja Stockmanni kampaaniad mullusest edukamad

Konkreetseid müüginumbreid Tallinna Kaubamaja ja Stockmann börsiettevõtetena ei avalda, ent kinnitavad, et üheaegselt toimuvad kampaaniamüügid takistuseks ei saa ja esimesed päevad on olnud edukamad kui eelmisel aastal.

"Selle aasta Hullude Päevade esimene päev oli edukam kui eelmisel aastal," kinnitas Stockmanni turundusjuht Erica Järv. Erinevate kaubanduskettide üheaegne kampaaniamüük tema sõnul takistuseks ei saa.

Kaubamaja tegevdirektor Erkki Laugus märkis, et Osturalli esimene päev läks igati ootuspäraselt ja kampaania esimesele päevale kohaselt oli rahvast väga palju. Kataloogi hitt-tooted – laste talvekombed ja naiste mantlid – said väga ruttu otsa, lisas ta.

Võrreldes varasemate aastatega on Kaubamajas lastemaailm populaarsust juurde võitnud. Laugus tunnistas, et loomulikult mõjutavad Osturallit ka konkurentide kampaaniad, ent säilitas positiivse joone. "Kokkuvõtteks võidavad nii kliendid kui kaupmehed," ütles ta.

Osale arutelus

  • Marta Jaakson

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara