Kuut riiki katva lojaalsusprogrammi juht: saada Põhja- ja Ida-Euroopa edukaimaks

Läti lennufirma AirBalticu kliendilojaalsusprogrami Baltic Miles tegevjuht Gabi Kool rääkis 17. oktoobril kaubanduse aastakongressil, et soovib kasvada Põhja- ja Ida-Euroopa edukaimaks.

Esmalt toonitas Kool, et Läti lennufirma airBaltic on lojaalsusprogrammi Baltic Miles 100% omanik, aga Baltic Miles on eraldi- ja iseseisev ettevõte oma juhtkonna ja majandusaasta aruandega.

Baltic Miles on:

* Esimene kõike Balti riike hõlmav kliendilojaalsusprogramm, millel on tänaseks palju erinevaid partnereid järgmistes valdkondades: reisimine, teenindus, pangandus ja finants ning kaubandus;

* Välja arenenud "sagedase lendaja boonusüsteemist";

* Täna tehakse 2/3 tehingutest juba mitte-lennundus-partneritega;

* Tänase seisuga teeb koostööd enam kui 180 partner-ettevõttega.  

Baltic Milesi visioon:

* Olla kõige edukam kliendilojaalsusprogrammi arendav ja omav ettevõte Põhja- ja Ida-Euroopas, mis toetab juhtivaid lennundusfirmasid, kauplusi ja finantsinstitutsioone.

* BalticMilesi areng keskendub Balti riikidele, Soomele, Ukrainale ja Venemaale.

 Baltic Milesi lähiaja strateegilised eesmärgid tähtsuse järjekorras:

1. Saada rohkem liikmeid-kaardiomanikke;
2. Saada rohkem partner-ettevõtteid;
3. Ehitada jõuline meeskond;
4. Harida turgu;
5. Panna partner-ettevõtted aktiivsemalt tegutsema;
6. Panna liikmed-kaardiomanikud aktiivsemalt tegutsema.

Osale arutelus

  • Annika Matson

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara