Saksa autokaubanduses Hullud päevad

Automüüjad püüavad Saksamaal kliente üha suuremate allahindlustega, mõningate mudelite puhul on erinevus hinnakirja ja reaalse müügihinna vahel üle 30 protsendi.

Keskmine allahindluse suurus Saksamaa 35 enimmüüdud auto seas oli 19%, suurim aga suisa 34% (Opel Zafira Family Plus). Suur on ka Opel Corsa allahindlus: 30% ehk viis protsenti rohkem kui aasta alguses, vahendab auto24.ee väljaannet AUTOStraßenverkehr.

Allahindlusi ei paku mitte ainult Opel, näiteks BMW 525d puhul on müügihind 18% madalam algselt hinnakirjas mainitust. Uus Volkswagen Golf peab samuti püksirihma pingutama: Golf VII Trendline läheb kaubaks 17% soodsamalt.

Paremini ei lähe ka Fordil: Fiesta puhul on soodustus 28%. Suured on allahindlused veel Renault' mudelitel Clio (27%) ja Megane (26%).

Märkimist väärivad veel allahindlused Opel Insignial (26%), Škoda Fabial ja Renault Twingol (25%) ning Nissan Qashqail ja Škoda Yetil (mõlemal 24%).

Mercedese mudelitel on allahindluse suuruseks kuni 10%, Audil kuni 14% ning BMW-l kuni 18%.

Osale arutelus

  • Indrek Kald

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara