Autorid: Annika Matson, Annika Matson Kald • 2. november 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ankara elanikel on suurem ostujõud kui tallinlastel

Jaekaupluste juhtidele kaubanduskeskustes nõustamisteenust pakkuva Türgis tegutseva TDG Global Retail direktor Tony de Graafi ettekandest selgus, et Ankara elanikel on suurem ostujõud kui tallinlastel.

de Graaf võrdles rahvusvahelise kaubanduskeskuste nõukogu (ICSC) korraldatud kaubanduskinnisvara konverentsil 18. oktoobril Eesti, Läti, Leedu ja Türgi ning Venemaa näitajaid. de Graafi esitletud infograafikult selgub, et Türgi pealinna Ankara elanikel on suurem ostujõud kui tallinlastel. Võrrelge roosat laiku keset Türgit ja Eestit! 

2012. aasta andmete põhjal on Eestis umbkaudu 400 ruutmeetrit kaubanduspinda (m2) 1000 elaniku kohta. Euroopa keskmine on 250 ruutmeetrit ja Venemaal on vastav näitaja 150.

de Graaf tõi ka välja viimased suuremad kaubanduskeskuste arendused Euroopas, Venemaal ja Türgis.

de Graafi soovitused, kuidas olla konkurentidest sammu võrra ees.

Tony de Graafi täismahus ettekandega ICSC konverenil saab tutvuda siin: 

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757