SEB: jaekaubanduse kasv ei kiirene

Järgmistel kuudel võib jaekaubanduse kasv ehk protsendipunkti jagu väiksemaks vajuda, kuid põhimõtteliselt üsna stabiilne kasv jätkub, kirjutas SEB majandusanalüütik Ruta Arumäe nädalakommentaaris.

Järgneb Arumäe kommentaar:

Jaekaubanduse müügimahu kasv oli ka septembris muutumatu seitse protsenti,  see on pea terve aasta sarnases ulatuses püsinud. Järgmistel kuudel võib jaekaubanduse kasv ehk protsendipunkti jagu väiksemaks vajuda, kuid põhimõtteliselt üsna stabiilne kasv jätkub. Hetkel soosivad tarbimist väga madalad intressimäärad, mis teevad lisaks kätte jäävale lisarahale ka säästmise ebaatraktiivseks ning kulutamise suhteliselt atraktiivsemaks, niipalju kui seda kindlustunne tuleviku suhtes lubab. Kindlustunne on aga viimastel kuudel taas päris kiirelt vähenenud, mistõttu tarbijad hoiavad ka veidi igaks juhuks sääste ja tarbimise kasv võib mõnevõrra väiksemaks vajuda. Samas sissetulekud kasvavad ning raha jagub nii tarbimise kui säästmise suurendamiseks.

Osale arutelus

  • Annika Matson

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara