BMW teatas tugevast kasumist

Maailma suurim luksusautode tootja Bayerische Motoren Werke AG (BMW) teatas kolmanda kvartali 14protsendilisest kasumi tõusust, kuna kasv Hiinas ületas nõrkuse Euroopas.

BMW maksustamiseelne tulu (EBIT) tõusis 2 miljardi euroni eelmise aasta 1,76 miljardilt eurolt, teatas autotootja. Bloombergi küsitletud 11 analüütiku keskmine prognoos kvartalikasumiks oli 1,74 miljardit eurot. Autotootja käive kasvas 14 protsenti 18,8 miljardi euroni.

Tänu Hiinale on BMW jäänud enamjaolt puutumata eurotsooni võlakriisist, mille tõttu on Euroopa autoturg kogemas mitmekümne aasta suurimat langust. Kuid BMW juht Norbert Reithofer hoiatas nõrgenevate tingimuste pärast autoturul.

„Nagu ülejäänud sektor, oleme ka meie hakanud tundma mõningaid vastutuuli,” ütles Reithofer.

Aasta üheksa kuuga müüs BMW 1,11 miljonit sõidukit ning aasta lõpuks loodetakse müüa rohkem kui 1,7 miljonit sõidukit, mis oleks firmale uus rekord.

BMW on teatanud, et investeerib 200 miljonit eurot uue Brasiilia tehase rajamiseks, kus hakatakse tootma iga aasta 30 000 sõidukit.

Osale arutelus

  • Rainer Saad

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara