Emor: Kristiine Keskus on sagedamini külastatavaid kaubanduskeskusi

Kõige laiema kliendibaasiga kaubanduskeskus on Kristiine Keskus: 28% Tallinna ja Harjumaa elanikest on viimase kahe kuu jooksul just sealt toidu- või tööstuskaupu ostnud, selgub värskest TNS Emori kaubanduskeskuste uuringust.

Kristiine Keskus on ka üks sagedamini külastatavaid kaubanduskeskusi, kus käiakse keskmiselt 12 korda aasta jooksul.

Viimase kuu jooksul tehtud kulutused rõivastele ja jalatsitele on Tallinnas ja Harjumaal kasvanud 2011. aastaga võrreldes 20% ning keskmine ostude summa moodustas 2012. aastal 98 eurot. 74% Tallinna ja Harjumaa elanikest eelistab keskusi eraldi paiknevatele kauplustele ja väljaspool kaubanduskeskusi paiknevatele supermarketitele. 23% Tallinna ja Harjumaa elanikest peab parimaks tööstuskaupade ostukohaks Rocca al Mare Keskust.

Uuringus vaadeldud kaubagruppide peamised ostukohad on naiste- ja meesteriiete puhul Kristiine ja Rocca al Mare keskused – kolmandik Tallinna ja Harjumaa elanikest ostab riideid just sealt. Ka jalatsite ostuks läheb viiendik piirkonna tarbijatest Kristiine või Rocca al Mare Keskusesse. Lasteriideid ja mänguasju, kodukaupu ja köögitarbeid ning spordi- ja vabaajakaupu ostetakse peamiselt Rocca al Mare Keskusest.

41% Tallinna ja Harjumaa elanikest peab kaupluste külastamist ja ostude tegemist meeldivaks ning lõbu pakkuvaks.

 

Osale arutelus

  • Kristi Malmberg

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik!

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara