Autor: Alyona Stadnik • 19. november 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

"Saku eesmärk on olla suunanäitaja"

Saku Õlletehase AS turundusdirektor Kadri Ärm märkis, et oluline on eristumisstrateegia - ja mitte olla järelkäija.

"Eristamise strateegia on oluline. Turul on ka hinnaliidri ja copy-paste tegijad. See on ka teatud strateegia. Meie püüame juhtida kategooriat, milles toimetame, mitte olla järelkäija. Eristumine ja innovatsioon on oluline ka klassikalisel turul nagu joogiturg ja õlu," rääkis Ärm.

Ärmi hinnangul on õlletootmise äris eristumine selles mõttes lihtsam, et olemas on füüsiline toode. "Pakend, maitse, bränd – need elemendid iseenesest leiavad kas oma tarbija või mitte," märkis Ärm.

"Brändi portfell on Saku Õlletehases lai, me ei ole ühe või kahe brändiportfelliga. Oleme püüdnud tootevalikut hoida mitmekesisena ja sellisena, et kataks kõikide õllehuviliste eelistusi. Meie jaoks on tooteportfelli mitmekesisus hästi oluline, samuti innovatsioon ja uued tooted," selgitas Ärm.

Ta lisas, et muidugi on oluline ka kolmas aspekt - tooteportfellist eraldi seisev turundustegevus üldiselt, kuidas teha asja teistmoodi ja põnevamalt ning kuidas teha reklaam ja kommunikatsioon eristuvamaks. "Meie joogid, mitte ainult õlu, on konkurentsitihedad ja globaalsed. Meie püüame mitte halli massiga kaasa minna ja lihtsalt mingit toote teadlikkust tõsta, vaid teha seda ikkagi teistmoodi ja eristuvalt," lausus Ärm.

Äripäeva reedeses turundurubriigis kirjutati, kuidas eristumine võimaldab kliente juurde saada. Äripäev uuris erinevate sektorite ettevõtetelt, kuidas nemad eristuvad konkurentidest.  

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757