Kliendid ootavad kaubanduse otsepostitusi

Eesti Posti infologistika divisjoni juht Toomas Türk andis ülevaate klientide ootustest ja otseposti võimalusest 5. detsembril Turunduskonverentsil Wazzap?

Kliendid tunnevad enam huvi toidukaupade ning ehitus-, sisustus-, ja aiakaupade teemaliste reklaamide vastu. Reklaamis on tarbija jaoks oluline toote soodne hind, reklaami uudne ja eriline väljanägemine, ülevaatlik ja detailne info toote kohta, tootenäidised ja võimalus võita loosimisel, rääkis Eesti Posti infologistika divisjoni juht Toomas Türk.

Türk lisas, et 79% inimestest on postkasti kaudu saadud pakkumisest ja reklaamist huvitatud ning tutvub sellega põhjalikult. Viimasel ajal on postiivset vastukaja saanud kaubanduse nädalalõpupakkumised, mis saabuvad kliendi postkasti juba kolmapäeval / neljapäeval mille abil on juba väga kerge otsustada, kus sooritada enda nädalalõpu ostud. Eesti Posti hinnangul soovib 66% tarbijatest saada kaubanduse sooduspakkumisi. Türgi sõnul on väga suur potentsiaal kupongide edastamisel klientidele otsepostituse teel.

Eesti Posti 2011. aastal läbiviidud tarbijauuringu põhjal mõjutab kliendi ostuotsust kõige enam otsepostitus, mis on kolmandiku inimeste jaoks kahe peamise ostuotsuse mõjutuskanali seas. Järgmiste meediakanalitena reastusid tarbijate jaoks TV 21% ja internet 17%. Kõige vähem mõjutab tarbijat e-uudiskirjad, raadio ja välireklaam.

Kõige paremini kliendini jõudmiseks on erinevaid meediakanaleid kombineerides ja otsepostitus on üks osa meediamixist. Erinevaid kanaleid kasutades on võimalik kinnistuda enda kliendisuhtlust.

 

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara