Autor: Maarit Eerme • 5. detsember 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kliendid ootavad kaubanduse otsepostitusi

Eesti Posti infologistika divisjoni juht Toomas Türk andis ülevaate klientide ootustest ja otseposti võimalusest 5. detsembril Turunduskonverentsil Wazzap?

Kliendid tunnevad enam huvi toidukaupade ning ehitus-, sisustus-, ja aiakaupade teemaliste reklaamide vastu. Reklaamis on tarbija jaoks oluline toote soodne hind, reklaami uudne ja eriline väljanägemine, ülevaatlik ja detailne info toote kohta, tootenäidised ja võimalus võita loosimisel, rääkis Eesti Posti infologistika divisjoni juht Toomas Türk.

Türk lisas, et 79% inimestest on postkasti kaudu saadud pakkumisest ja reklaamist huvitatud ning tutvub sellega põhjalikult. Viimasel ajal on postiivset vastukaja saanud kaubanduse nädalalõpupakkumised, mis saabuvad kliendi postkasti juba kolmapäeval / neljapäeval mille abil on juba väga kerge otsustada, kus sooritada enda nädalalõpu ostud. Eesti Posti hinnangul soovib 66% tarbijatest saada kaubanduse sooduspakkumisi. Türgi sõnul on väga suur potentsiaal kupongide edastamisel klientidele otsepostituse teel.

Eesti Posti 2011. aastal läbiviidud tarbijauuringu põhjal mõjutab kliendi ostuotsust kõige enam otsepostitus, mis on kolmandiku inimeste jaoks kahe peamise ostuotsuse mõjutuskanali seas. Järgmiste meediakanalitena reastusid tarbijate jaoks TV 21% ja internet 17%. Kõige vähem mõjutab tarbijat e-uudiskirjad, raadio ja välireklaam.

Kõige paremini kliendini jõudmiseks on erinevaid meediakanaleid kombineerides ja otsepostitus on üks osa meediamixist. Erinevaid kanaleid kasutades on võimalik kinnistuda enda kliendisuhtlust.

 

 

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757