Maxima: 2013 on kliendikaardi aasta

Maxima Eesti brändi- ja kommunikatsiooniosakonna direktor Ty Lehtmäe rääkis turunduskonverentsil Wazzap?, et tuleval aastal tahetakse enda kaardi tähtsust suurendada.

2013 aasta on kliendikaardi aasta, sest nüüdseks on kõikidel toidukapluste kettidel enda kliendikaart ja kõik soovivad saada endale rohkem püsikliente ja selle nimel töö käib. Sellel aastal kasutasid kliendid enim ning leidsid enim kasu olevat just Maxima kliendikaardil. Nielseni uuringu kohaselt tervelt 44%.

Lehtmae märkis, et hetkel räägivad  kõik toidukauplused ainult hinnast, nagu muid eeliseid nende ketil polekski. Oodata on veel seda, et Stockmann tuleb ja ütleb, et meil on parimad hinnad turul. Samuti kliendid jälgivad hindu ja häid pakkumisi, sest kettide vaheline hinnasõda soodustab seda. Tuleval aastal ootavad kliendid pakkumisi just nende armastatuimatele brändidele ning on kvaliteedi osas tunduvalt nõudlikumad, kui sellel aastal.

Maxima 2013 aasta turundusplaan on stabiilne, kuid eesmärk on sihtida täpsemini. Vastu tuleks võtta ratsionaalseid otsuseid ning keskenduda pikaajalistele tegevustele. Erinevaid turundustegevusi peaks tegema suuremalt. Tuleval aastal tahab Maxima Lehtmäe hinnangul keskenduda kvaliteedi tõstmisele,

Tundub, et jaekaubanduse suurim mure on see, et turunduskampaaniaid tehakse ettevõttest ja juhtkonnast eraldiseisvana, kuid peaks tegema ühtsena et firma eesmärke ellu viia. Turunduses ei juhtu midagi kiiresti ja tuleb olla järjekindel. Sellest johtuvalt tuleks jälgida plaani ja mitte iga väiksema asjaga kaasa minna, mis tekitab elevust. Ärge muutke pidevalt enda ütlusi, sest lõpuks ei saa kliendid aru mida te öelda tahtsite.

Lehtmäe hinnangul kasvab 2013. aastal jaekaubanduse käive 5,8. Väikesed lähikauplustel on käibekasv 4% ning supermarketitel on kasv kaks korda suurem. Klientide poolt ostuhullust ei tule ning tarbimine on stabiilne. Kindlasti tõusvas trendis on elektroonika, mille käibekasvu on kindlasti näha just tahvelarvutite osas.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara