Uuring: 79% inimestest plaanib enda oste

Nielsen Shopper Trens 2012 EE uuringust selgub, et 79% inimestest on hakanud oma oste planeerima.

Maxima brändi- ja kommunikatsiooniosakonna direktor Ty Lehtmäe tutvustas turunduskonverentsil Wazzap? Nielsen Shopper Trends 2012 EE uuringu tulemusi, kus  selgus, et 79% inimestest on hakanud oma oste planeerima, kuid reaalselt poes läheb ostukorvi ka palju muudki.

Nielseni  uuringu põhjal teavad 52% inimestest vähem hindu peast, kuid tajuvad toodete kallinemist. Kõige vähem hinnamuutusi märkavad hüpermarketite kliendid. Lisaks sellele ostetakse ka vähem kampaaniakaupu, kuid 29% vastajatest ostavad kampaaniakaupu sellisel juhul kui tegemist on tuntud brändiga. Kaupluste omabrände on hakanud ostma 21% vastajatest.

Klientide lojaalsus on erinevate toidupoe jaekettide suhtes suhteliselt madal. Tavaliselt  külastab klient 3-4 erinevat toidukauplust iga nädal. Peamine argument ostukoha valikul on kaupluse hea asukoht, piisavalt lai kaubavalik ning kvaliteedi ja hinna suhe. Kliendid eelistavad kõige enam oste sooritada supermarketist, sest sealt leiab kõike parasjagu.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara