Autor: Maarit Eerme • 6. detsember 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Uuring: 79% inimestest plaanib enda oste

Nielsen Shopper Trens 2012 EE uuringust selgub, et 79% inimestest on hakanud oma oste planeerima.

Maxima brändi- ja kommunikatsiooniosakonna direktor Ty Lehtmäe tutvustas turunduskonverentsil Wazzap? Nielsen Shopper Trends 2012 EE uuringu tulemusi, kus  selgus, et 79% inimestest on hakanud oma oste planeerima, kuid reaalselt poes läheb ostukorvi ka palju muudki.

Nielseni  uuringu põhjal teavad 52% inimestest vähem hindu peast, kuid tajuvad toodete kallinemist. Kõige vähem hinnamuutusi märkavad hüpermarketite kliendid. Lisaks sellele ostetakse ka vähem kampaaniakaupu, kuid 29% vastajatest ostavad kampaaniakaupu sellisel juhul kui tegemist on tuntud brändiga. Kaupluste omabrände on hakanud ostma 21% vastajatest.

Klientide lojaalsus on erinevate toidupoe jaekettide suhtes suhteliselt madal. Tavaliselt  külastab klient 3-4 erinevat toidukauplust iga nädal. Peamine argument ostukoha valikul on kaupluse hea asukoht, piisavalt lai kaubavalik ning kvaliteedi ja hinna suhe. Kliendid eelistavad kõige enam oste sooritada supermarketist, sest sealt leiab kõike parasjagu.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757