Prisma püsikliendiprogrammiga  liitus kahe nädalaga 50 000 inimest

Prisma ID-kaardi põhine püsikliendiprogrammiga on esimese kahe nädalaga liitunud 50 000 inimest, kes on sooritanud Prisma kauplustes 115 000 ostu.

„Kuna anname klientidele detsembrikuus ka topeltboonust, võib detsembris koguda ostudelt boonust kuni 10%,“ sõnas Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas. „Ilmselt on tavapärasest kõrgem boonuse teenimise võimalus üks oluline põhjus, miks oleme ületanud kõiki oma ootuseid ja kogunud esimese kahe nädalaga pea sama palju kliente kui meil Säästukaardi ajal oli.“

Palju tagasisidet on saanud ka asjaolu, et tegemist on ID-kaardi põhise püsikliendiprogrammiga, mis ei koorma klientide rahakoti järjekordse plastikkaardiga. Püsikliendiprogrammiga liitumine on kõikidele soovijatele tasuta. Liituda saab Prisma kauplustes või internetis, Prisma Peremarketi kodulehel.

Esimese kahe nädala jooksul liitus programmiga  50 000 inimest, kes on sooritanud Prisma kauplustes üle 115 000 ostu.

Kuna püsikliendiprogrammiga liitunute keskmine ostukorv on tavapärasest kõrgem, moodustavad püsikliendikaardiga tehtud ostud Prisma kaupluse müükidest juba üle veerandi.

Prisma boonusprogramm Prisma Konto võimaldab tavakuudel saada ostudelt tagasi Prisma boonusraha vahemikus 0,5% kuni 5%.  Mida suuremad on igakuised ostud Prismast, seda suurem on ka tagastatav Prisma boonus, mis arvutatakse igakuises ostusummast. Boonuse arvestamine toimub iga kalendrikuu eest eraldi. Prisma boonuspunktid, mida saab kasutada kõikides Prisma kauplustes ostude eest tasumisel, kantakse kliendi Kontole hiljemalt iga uue kalendrikuu kolmandaks kuupäevaks. Üks Prisma boonuspunkt võrdub rahalises vääringus ühe euroga.

 Prisma on Põhjamaade juurtega SOK-le kuuluv kaubanduskett, mis tegutseb Soome, Eesti, Läti, Leedu ja Venemaa turgudel. Prisma on üks stabiilsemaid Eesti turul tegutsenud hüpermarketeid, alustades tegevust 2000. aastal. Prisma Peremarket annab Eestis tööd enam kui 1000le inimesele.  Ettevõttel on Eestis 8 kauplust ja 1 restoranimaailm.

Eestis tegutsevad SOK tütarettevõtetena AS Prisma Peremarket ja AS Sokotel, mis tegutseb Sokos Hotel Viru kaubamärgi all.

Koos Soome tarbijateühistutega moodustab SOK S-Grupi. Rahvusvahelise S-Grupi tegevusvaldkondadeks on toidukaubandus, bensiini- ja teenindusjaamad, kaubamajad, hotellindus, autode ja autokaupade müük ning aiandus- ja põllumajandustooted. Tuntumatest brändidest kuuluvad S-Grupile Prisma, Sokos Hotel, S-Market, Alepa, Sale, ABC!, Sokos ja Agrimarket.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara