R-Kioskis on hot-dogides Saarema LT vorstid

R-Kiosk tõi uue R-Cafe kaubamärgi all turule kodumaised hot-dogid, mille vahel on naturaalse lepasuitsuga suitsutatud Saaremaa Lihatööstuse vorstid.

Saaremaa Lihatööstuse müügi- ja turundusdirektori Koit Repnau sõnul anti nii vorsti kvaliteedi kui maitse osas endast absoluutne parim. „Me ei lähtunud toote hinnast, vaid üritasime teha kodumaisest toorainest parima vorsti. Usun, et tulemus on nauditav,“ ütles Repnau. „Eriti hea meel on meil selle üle, et välismaiste omanikega kett on otsustanud teha koostööd just kohalike tootjatega,“ lisas ta.

R-Kioski turundus- ja ostudirektori Evelyn Hinto sõnul valiti kodumaise „kuuma koera“ sisse Saaremaal toodetud vorstid just oma parimate maitseomaduste tõttu. „Naturaalse lepasuitsuga suitsutatud Saaremaa Lihatööstuse hot-dogi vorstid koos Põltsamaa Felixi kastmete ning Eesti Pagari saiadega annavad kokkuvõttes meie „Eestika“ hot-dogile tõenäoliselt Eesti parima maitse,“ lausus Hinto.

Repnau sõnul prognoositakse 2013. aasta müügikoguseks 1-1,2 mln vorsti.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara