Autor: Maarit Eerme • 27. detsember 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

R-Kioskis on hot-dogides Saarema LT vorstid

R-Kiosk tõi uue R-Cafe kaubamärgi all turule kodumaised hot-dogid, mille vahel on naturaalse lepasuitsuga suitsutatud Saaremaa Lihatööstuse vorstid.

Saaremaa Lihatööstuse müügi- ja turundusdirektori Koit Repnau sõnul anti nii vorsti kvaliteedi kui maitse osas endast absoluutne parim. „Me ei lähtunud toote hinnast, vaid üritasime teha kodumaisest toorainest parima vorsti. Usun, et tulemus on nauditav,“ ütles Repnau. „Eriti hea meel on meil selle üle, et välismaiste omanikega kett on otsustanud teha koostööd just kohalike tootjatega,“ lisas ta.

R-Kioski turundus- ja ostudirektori Evelyn Hinto sõnul valiti kodumaise „kuuma koera“ sisse Saaremaal toodetud vorstid just oma parimate maitseomaduste tõttu. „Naturaalse lepasuitsuga suitsutatud Saaremaa Lihatööstuse hot-dogi vorstid koos Põltsamaa Felixi kastmete ning Eesti Pagari saiadega annavad kokkuvõttes meie „Eestika“ hot-dogile tõenäoliselt Eesti parima maitse,“ lausus Hinto.

Repnau sõnul prognoositakse 2013. aasta müügikoguseks 1-1,2 mln vorsti.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757