Autor: Maarit Eerme • 31. detsember 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kaubandus.ee lõppeva aasta enimloetud artiklid

Selle aasta enimloetud artikliteks olid enamjaolt suurte kaubandusettevõtete juhtide online-intervjuud, kus lugejad said ise küsimusi esitada. Lisaks pakkus lugejatele huvi Selveri tegemised ning JYSKi suured plaanid. Lugejate vaieldamatud lemmikud on erinevad pildigaleriid.

1. Heinver: Selveri turuosa kaotus on fakt

Selveri tegevjuht Andres Heinver ütleb, et aastal 2012 on meie jaoks rängalt raske tulemust näidata. Me ei ole laienenud, seega ei tule kasvud uute kaubanduspindade arvelt. Selveril on fookuses olla kasumlik. Selver jagas Äripäeva jaekaubanduse TOP-is kolmandat ja neljandat kohta. Heinveril on hea meel, et esimesed kohad läksid just autoärisse, mis on hea märk ja ennustab tõusu ka teistele.

2. Lugege Raivo Küti vastuseid: Kas tõusnud uute autode müük ennustab uut majandusbuumi?

 Uute autode registreerimine kasvas juulis 40%. Amserv Grupi üks omanikke Raivo Kütt vastas 22. augustil lugejate küsimustele ja püüdis leida vastuseid järgmistele küsimustele: kas kasvanud uute autode müük ennustab majanduse elavnemist? Kas inimesed on taas optimistlikumaks muutunud kulutamise osas?

3. Kuidas saada tööstus ja kaupmees ladusalt koostööle?

Saku Õlletehase juhi Margus Kasteina online-intervjuu 21. mail, kus vastas lugejate küsimustele. Lisaks sellele toob ta intervjuust välja 3 konkreetset soovitust kuidas tööstus ja kaupmees ladusamalt tööle saada. Intervjuus arutletakse Saku Õlletehase toodete müügist, turundusest, ekspordist ja eetilisusest.

4. Meelis Milderi vastused esitatud küsimustele

Baltika peadirektor Meelis Milder omandas novembri lõpus Bastioni kaubamärgi ja sellega ka Bastioni kauplused, siis 6 detsembril vastas Meelis lugejate küsimustele. Lisaks Bastioniga seotud teemal uuriti Meelis Milderi käest Baltika müügi kasumlikust, palkadest,  Baltika kasumlikkusest ja riiete kvaliteedist. Küsimusele, kuidas mõjutab H&Mi tulek Eestisse Baltikat, siis Meelis Milder väidab, et see suurendab nende müüki, tuginedes Läti kogemusele.

5. JYSKil eesmärk avada 15 aastaga 2000 kauplust

Rahvusvaheline kodu- ja sisustuskaupluste kett JYSK avas oktoobris ettevõtte 2000. kaupluse Norras. Viimase 7 aastaga on ettevõte avanud 1000 kauplust ja järgneva 10-15 aastaga loodetakse avada veel 2000 kauplust. JYSK jätkab laienemist ja kaupluste rekonstrueerimist ka Baltimaades, Eestis avas novembris uue kaupluse Narvas.

Head vana aasta lõppu ja kohtumiseni uuel aastal!

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757