Baltika kasvatas mullu müüki 5%

Baltika grupi müügitulud ulatusid möödunud aastal 56,4 mln euroni, kasvades aasta varasemaga võrreldes 5% võrra.

Baltika detsembri konsolideeritud jaemüük ulatus 5,6 mln euroni, mis on 10% enam, kui eelmise aasta samal perioodil ning mis saavutati 7% väiksema müügipinnaga, teatas ettevõte börsile. Jaesüsteemi müügiefektiivsus (müük/m²) kasvas detsembris 16%.

Müügikasvud saavutati Lätis (+18%), Eestis (+17%) ja Leedus (+13%), müügid vähenesid Venemaal (-3%) ning Ukrainas (-3%).

Võrreldavate poodide müük ruutmeetrile kasvas detsembris 12%, sealhulgas kasvas Läti 19%, Leedu 14%, Venemaa 12%, Eesti 9% ja Ukraina 6%. Kohalikus valuutas suurenes võrreldavate poodide müük Venemaal 9% ning Ukrainas 5% võrreldes eelmise aasta detsembriga.

Hulgimüük suurenes eelmise aasta detsembriga võrreldes 31%.

Müük detsembris, võrreldes 2011. detsembriga   
Jaemüük 5,6 mln eur (+10%)
Hulgimüük 249 000 eur (+31%)
Muu 28 000 (-60%)
Kokku 5,7 (+10%)

Baltikal oli detsembri lõpu seisuga 113 kauplust müügipinnaga 22 210 m².

12 kuu kokkuvõttes ulatusid Grupi müügitulud 56 329 tuhande euroni, kasvades eelmise aastaga võrreldes 5%, sealhulgas jaemüük oli kokku 52 656 tuhat eurot (+5%) ja hulgimüük 2 906 tuhat eurot (+8%).

Jaesüsteemi 12 kuu müügiefektiivsus kasvas eelmise aastaga võrreldes 14%.

Müügiefektiivsus (müük/m²) 12k 2012
Läti 20%
Venemaa 15%
Eesti 10%
Leedu 10%
Ukraina 6%
Kokku 14%

Osale arutelus

  • Rivo Sarapik

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik!

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara