Tallegg: Jõulumüük tõusis 8%

Tallegg müüs detsembris Baltikumis 161 tonni ahjutooteid ning tarbijate lemmikuks sai ahjukana kukeseentega, mida müüdi 41 tonni.

„2012. aasta jõulumüükidega võime rahule jääda. Kokku kasvas meie müük nii Eesti kui Läti turul võrreldes eelmise aastaga 8%,“ ütles AS Tallegg äridirektor Margus Venelaine.  Talleggi teatel realiseeriti 88% pühadesortimendist Eestis ning ülejäänud eksporditi Lätti.

Kaubandus.ee uuris erinevatelt toidukauplustekettidelt, et kui mitu tonni ahjukana kukeseentega müüsid nemad. Maxima ei saanud kahjuks tarnijapõhiselt öelda müüdud ahjukana kogust, kuid ahjukana müüs detsembris kokku 30 tonni, Selver müüs 14 tonni  ning Prisma Peremarket 4 tonni ahjukana kukeseentega.

Talleggi turundusjuht Triin Kõrgmaa rõõmustab, et pühadeajal tõuseb pidevalt ahjukanade populaarsus. "Eriti suure üllatuse valmistas kõik müügiootused ületanud Kodune ahjukana kukeseentega, mis müüs detsembris enam kui meie senine populaarseim maitse Klassikaline ahjukana,“ kommenteerib Kõrgmaa. „Lätis on Talleggi toodete müügikasv tõusnud.... %. seekord olime esimest aastat riiulitel Tallegg’i kaubamärgiga pühadetoodetega ning ka toodete pakend oli sama kujundusega nagu Eestis. Varasemalt oleme Lätis müünud vaid kohalikku kaubamärki kasutades,“ lausus Triin Kõrgmaa.

AS Tallegg on Eesti ainus linnulihatootja, mille eelkäija Tallinna Linnuvabrik alustas tegevust 1956. aastal. Tallegg kuulub HKScan kontserni. Ettevõte kasvatas 2011. aastal 10,1 mln broilerit, tootis 79 mln muna ning müüs 23,1 mln kilogrammi linnuliha ja valmistooteid. AS Tallegg 2011. aasta käive oli 49 miljonit eurot. 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara