Tallegg: Jõulumüük tõusis 8%

Tallegg müüs detsembris Baltikumis 161 tonni ahjutooteid ning tarbijate lemmikuks sai ahjukana kukeseentega, mida müüdi 41 tonni.

„2012. aasta jõulumüükidega võime rahule jääda. Kokku kasvas meie müük nii Eesti kui Läti turul võrreldes eelmise aastaga 8%,“ ütles AS Tallegg äridirektor Margus Venelaine.  Talleggi teatel realiseeriti 88% pühadesortimendist Eestis ning ülejäänud eksporditi Lätti.

Kaubandus.ee uuris erinevatelt toidukauplustekettidelt, et kui mitu tonni ahjukana kukeseentega müüsid nemad. Maxima ei saanud kahjuks tarnijapõhiselt öelda müüdud ahjukana kogust, kuid ahjukana müüs detsembris kokku 30 tonni, Selver müüs 14 tonni  ning Prisma Peremarket 4 tonni ahjukana kukeseentega.

Talleggi turundusjuht Triin Kõrgmaa rõõmustab, et pühadeajal tõuseb pidevalt ahjukanade populaarsus. "Eriti suure üllatuse valmistas kõik müügiootused ületanud Kodune ahjukana kukeseentega, mis müüs detsembris enam kui meie senine populaarseim maitse Klassikaline ahjukana,“ kommenteerib Kõrgmaa. „Lätis on Talleggi toodete müügikasv tõusnud.... %. seekord olime esimest aastat riiulitel Tallegg’i kaubamärgiga pühadetoodetega ning ka toodete pakend oli sama kujundusega nagu Eestis. Varasemalt oleme Lätis müünud vaid kohalikku kaubamärki kasutades,“ lausus Triin Kõrgmaa.

AS Tallegg on Eesti ainus linnulihatootja, mille eelkäija Tallinna Linnuvabrik alustas tegevust 1956. aastal. Tallegg kuulub HKScan kontserni. Ettevõte kasvatas 2011. aastal 10,1 mln broilerit, tootis 79 mln muna ning müüs 23,1 mln kilogrammi linnuliha ja valmistooteid. AS Tallegg 2011. aasta käive oli 49 miljonit eurot. 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara