Rannarootsi: eestlaste maitsemeel on avatumaks muutunud

Eestlased on muutunud aastatega avatumaks uutele maitsetele, sest mõne aasta eest eelistasid tarbijad maitsestamata värsket liha.

Rannarootsi verivorste osteti lõppenud aasta detsembris viiendiku võrra enam kui 2011. aasta samal perioodil.  "Kõige enam müüdi jõulukuul verivorste suitsupekiga," sõnas Maag Lihatööstuse AS müügi- ja turundusdirektor Marek Mettas.

Kui mõne aasta eest eelistasid tarbijad maitsestamata värsket liha, siis nüüdseks on taas populaarsed poolvalmis lihatooted. “Eestlased on muutunud aastatega ka avatumaks uutele maitsetele –  nii osutus kõige soositumaks jõulupraeks sügisel Tallinna toidumessi pimetestil parimaks jõulupraeks hinnatud Rannarootsi seakaela praad terijaki kastmes,“ lisas Mettas. 

Erakordselt menukaks osutusid jõulukuul viinerid, mille müük kasvas 2011. aasta detsembri tulemustega võrreldes 38 protsenti.

Kokku müüs Maag Lihatööstus aasta viimases kvartalis 200 tonni talvetooteid.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara