Autor: Maarit Eerme • 9. jaanuar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Rannarootsi: eestlaste maitsemeel on avatumaks muutunud

Eestlased on muutunud aastatega avatumaks uutele maitsetele, sest mõne aasta eest eelistasid tarbijad maitsestamata värsket liha.

Rannarootsi verivorste osteti lõppenud aasta detsembris viiendiku võrra enam kui 2011. aasta samal perioodil.  "Kõige enam müüdi jõulukuul verivorste suitsupekiga," sõnas Maag Lihatööstuse AS müügi- ja turundusdirektor Marek Mettas.

Kui mõne aasta eest eelistasid tarbijad maitsestamata värsket liha, siis nüüdseks on taas populaarsed poolvalmis lihatooted. “Eestlased on muutunud aastatega ka avatumaks uutele maitsetele –  nii osutus kõige soositumaks jõulupraeks sügisel Tallinna toidumessi pimetestil parimaks jõulupraeks hinnatud Rannarootsi seakaela praad terijaki kastmes,“ lisas Mettas. 

Erakordselt menukaks osutusid jõulukuul viinerid, mille müük kasvas 2011. aasta detsembri tulemustega võrreldes 38 protsenti.

Kokku müüs Maag Lihatööstus aasta viimases kvartalis 200 tonni talvetooteid.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757