Kaubanduse suurimad dividendivõtjd on Teder ja Siilats

Äripäeva poolt täna avaldatud dividendide TOPis selgub, et 2011. aastal oli kaubandussektori suurimad dividendidevõtja Hillar Teder (22. kohal) ja Viktor Siilats (28. kohal).

Hillar Tederile maksti dividende välja 915 000 eurot. Tema koht edetabelis tugineb Venemaa jaeketi O'Key üllatavast otsusest hakata omanikele dividende maksma. Pole teada, kas O'Keylt dividende saanud Hillar Tederi firma Barleypark Ltd ka dividendid Tederile välja maksis.

Viktor Siilatsile maksti dividende välja 764 000 eurot. Viktor Siilatsi ettevõte Info-Auto tegeleb Fordide, Volvode ja kaatrite müügiga. Äripäeva Rikaste TOPis Siilats 106. kohal. Info-Auto puhaskasum 2011. aastal oli 1,8 mln eurot.

Dividendide TOPi võitis kasiinoärimees Armin Karu, kellele maksti dividende välja 6 882 000 eurot. Armin Karu võidutses dividendide TOPis ka 2007. aastal.  

Äripäev on dividendite TOPi avaldanud juba kaheksa aastat. Edetabel on koostatud reaalselt välja makstud summade alusel. Tänavu koostatud edetabeli aluseks on värskeimad ehk 2011. aasta majandusaasta aruanded ja edetabeli koostamiseks vaatas Äripäev läbi kõigi 200 000 eurot või enam dividende maksnud ettevõtet.

Rohkem Äripäeva dividendide kohta loe tänasest Äripäevast.

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara