H&M-i käive ületas analüütikute prognoose

Euroopa suuruselt teine riidemüüja Hennes & Mauritz (H&M) teatas käibekasvust, mis ületas analüütikute prognoose teist kuud järjest, vahendas Bloomberg.

H&M-i detsembri käive kasvas eelmise aastaga võrreldes 8%, mis ületas SME Direkti prognoositud 5,1%. Vähemalt aasta tegutsenud kaupluste tulu langes 2%, mis on parem kui SME prognoositud 4,1%-line vähenemine. H&M-i novembri tulu ületas ootusi, kui pärast kuu keskpaika jõudis müügile üks uus disaineri kollektsioon.

H&M alustas kuni 50%-liste sooduspakkumiste tegemist enne jõulupühi. JPMorgan Chase ütles novembris, et Saksa tarbijate nõudlus võib nõrgeneda. Tegemist on H&M-i jaoks riskiga, sest firma käibest umbes 23% tuleb just Saksamaalt.

Frankfurdi börsil kohaliku aja järgi kell 17:20 (Eestis kell 18:20) tõusis H&M Hennes & Mauritz AB-i aktsia 2,66%. Aastaga on ettevõtte aktsiahind tõusnud 7,30%.

Osale arutelus

  • Ken Rohelaan

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara