Statoil: kütus on hea turunduskampaania indikaator

Statoili kommunikatsioonijuht Jaanus Pauts ütleb, et bensiin on toode, mida paljud tarbivad ning turunduses töötab see väga hästi.

Eelmise nädala lõpus avati Soomes uus tankla, kus müüd bensiiniliitrit alla 1 euro ja tekistas linnas suuri ummikuid

Statoili kommunikatsioonijuht Jaanus Pautsi sõnul on tasuta või soodushinnaga mootorikütuse pakkumine levinud meetod klientide seas huvi äratamiseks. “Bensiin on toode, mida meist paljud tarbivad ja turunduses see töötab ning see on ka põhjus, miks paljud ettevõtted kasutavad oma kampaaniates või müügivõistlustel auhinnaks kütusefirmade kinkekaarte.

Pautsi hinnangul on Soomes toimunud kampaania väga kallis, sest sisuliselt maksis jaemüüja iga liitri pealt ca 50 euro senti peale. „See teeb 50 liitri pealt ca 25 eurot,“ ütles Pauts.

Euroopa Komisjoni kodulehelt leiab Eesti ja Soome jaemüügihinna komponentide võrdluse eelmise aasta detsembri andmete põhjal, kust selgub, kui suur on kütuse jaehind ja maailmaturuhind.

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara