Tallinna Kaubamaja: Partnerkaardi kontodel on aegumas 0,5 miljonit eurot

Tallinna Kaubamaja kontserni kauplustes maikuust kehtima hakanud boonuspunktide kogumise tulemusel on Partnerkaardil realiseerimata veel ligi 0,5 miljonit eurot, mis aegub 31. jaanuaril 2013.

Tänaseks on Partnerkaardi omanikud ära kasutanud üle 2,1 miljoni euro, is on ca 82% eelmisel aastal kogunenud osturahast. "Möödunud aasta lõpuks oli Partnerkaartidele kogutud veidi üle 2,63 miljoni euro väärtuses boonuspunkte, mis teeb Tallinna Kaubamaja kontsernist ilmselt Eestis suurima boonuspunkte koguva lojaalsusprogrammi,“ märkis Tallinna Kaubamaja kontserni turundusdirektor Anne-Liis Ostov. „Boonusraha süsteem on tõhusalt tööle hakanud ja inimesed kasutavad seda hea meelega. Loodame, et kliendid jõuavad ära kasutada kogu osturaha, mis nad 2012. aasta jooksul teeninud on, aega selleks on veel loetud päevad. Käesoleva aasta jaanuari ostude eest kogutud punktide pärast muretsema ei pea, need kehtivad taas kuni 2014. aasta jaanuari lõpuni.“

„Kogutud rahaga on võimalik oma ostude eest tasuda ükskõik millises Tallinna Kaubamaja kontserni kaupluses – Selveris, Kaubamajas, I.L.U.-s, ABC Kingas või Shu-s,“ selgitas Anne-Liis Ostov. „Oma boonuspunktide hetkeseisu saab kontrollida Partnerkaardi iseteeninduskeskkonnas ning vaadata  igalt ostutšekilt.“

„Meie eesmärk on kasvatada klientide loojalust ning muuta neile meie kauplustest ostmine soodsamaks ja mugavamaks. Esimese kolmveerand aasta kogemus seda ka kinnitab,“ sõnas Anne-Liis Ostov. „Osturaha, mis jääb ikkagi realiseerimata, plaanime investeerida uutesse tehnoloogilistesse lahendustesse, mis teevad Partnerkaardi kasutaja elu veelgi mugavamaks.“

„Boonuspunktidega tasuti enim möödunud aasta novembris ja detsembris, millest võib järeldada, et boonust kasutati eelkõige jõulukinkide ja aastalõpu peolaua eest tasumisel – detsembris kulutati näiteks 634 099 ja novembris 324 919 euro väärtuses boonuspunkte,” ütles Anne-Liis Ostov. „Boonuse kasutamine on olnud eriti populaarne I.L.U kauplustes, kus punktide kogumise ja nendega maksmise osakaal küündis 148%ni, ehk punkte kulutati kaupluses rohkem, kui sealt väljastati. Boonust on palju kasutatud ka SHU kaupluses ja Kaubamajas.“

Boonuspunktisüsteem tõi eelmisel aastal Tallinna Kaubamaja kontsernile ka hulgaliselt uusi püsikliente. 1. jaanuari seisuga on kehtivaid Partnerkaarte 554 711 ja kehtivaid LHV Partner Krediitkaarte 6 183 – boonuspunktide lansseerimisest alates on liitunud täiendavalt 50 879 uut Partnerkaardi kasutajat.

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara