Rannarootsi keskuse käive kasvas kahe aastaga 27%

Läänemaa suurim Rannarootsi kaubanduskeskus purustas 2012. aastal kõik varasemad käiberekordid. Nimelt 2012. aastal oli keskuse käive 8,1 mln eurot ning külastajate arv ületas 1 miljoni.

Rannarootsi keskuse müügikäive ja külastajate hulk on viimase kolme majandusaasta vältel teinud märgatava hüppe. 2010. aasta 5,9 miljoni euro suurune müügikäive on tõusnud 2012. aasta lõpuks 8,1 miljoni euroni. Jõulumüük kasvas võrreldes eelneva aastaga lausa 25%. Külastajate arv on kolme aastaga kerkinud aga 867 607 külastajalt 1 038 070 külastajani. See on märk nii taastuva majanduse tõttu suurenenud sisetarbimisest kui ka elanike usaldusest ning positiivsest ootusest tuleviku suhtes. 

"Oluline on stabiilne kasv nii käivete kui külastatavuse osas, tingitud on see tõenäoliselt sellest, et külastajad on meid omaks võtnud ning on tekkinud harjumus Rannarootsis käia. Olenemata mitme konkurendi lisandumisest turule, oleme siiski suutnud enda positsiooni parandada," kommenteerib Rannarootsi keskuse juht Kätlin Sasse.

"Seda miljonit külastust ületavat numbrit on tore vaadata kontekstis, kus me teame, et Haapsalus ja Ridala vallas elab kokku umbes 14 400 elanikku. Kui loominguliseks minna, saame öelda, et iga elanik külastas meie keskust iga viie päeva järel," ütleb tulemusega rahul olev Sasse, kuid tunnistab, et sisuliselt ei saa siiski sellist järeldust teha, kuna paljud poekülastajad on Läänemaa väikevaldade ja Hiiumaa elanikud ja turistid.

Haapsalu Rannarootsi ostu- ja vaba aja keskuses on 27 rentnikku, nende seas kaks söögikohta, Selver, Rademar, SHU, Tehnikatäht, Instrumentarium ja paljud teised.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara