Apranga vs Baltika 8:4

Apranga jaanuari käive kasvas aastaga 7,6 protsenti võrreldes Baltika müügi neljaprotsendise kasvuga, teatasid ettevõtted börsile.

Apranga käive ulatus 12,7 mln euroni. Eestis kasvas Apranga müük 23,1 protsenti, Leedus 5,9 protsenti ja Lätis 5,7 protsenti.

Baltika käive kasvas 5,079 mln eurole. Baltika jaemüük kasvas Eestis 22 protsenti, Lätis 11 protsenti ja Leedus kaheksa protsenti. Venemaal vähenes jaemüük 11 protsenti ja Ukrainas kümme protsenti, kuna mõlemas riigis on keskmine müügipind eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 14 protsenti väiksem.

Apranga selle aasta käibe-eesmärk on 170,6 miljonit eurot, mida on mullusest 11,2 protsenti rohkem. Apranga plaanib tänavu avada või renoveerida 15-17 poodi. Apranga müüb 134 poes, mille müügipind on 66 300 ruutmeetrit.

Baltikal oli jaanuari lõpu seisuga 113 kauplust müügipinnaga 22 210 ruutmeetrit, keskmine müügipind vähenes kolm protsenti võrreldes eelmise aasta sama perioodiga

Osale arutelus

  • Romet Kreek

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara