Tallinna Kaubamaja kontsern võttis kasutusele e-tšeki

Tallinna Kaubamaja kontsern võttis kasutusele e-tšeki, mis vabastab e-tšeki olemasolu Partnerkaardi kasutajad kaubaga seotud probleemi korral paberkviitungi esitamise kohustusest.

„E-tšekk on eelkõige mugavusteenus, millega Tallinna Kaubamaja kontserni püsikliendid saavad parema ülevaate oma igapäevastest kulutustest,“ rääkis Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp. „Kindlasti on e-tšekk klientide poolt väga oodatud lahendus ning riigis, kus on e-valimised ja e-maksuamet, on tema päralt tulevik. Julgen arvata, et pabertšekid kaovad tulevikus üldse ära.”

„Kliendi jaoks on e-tšeki juures ilmselt kõige olulisem see, et kviitung säilib Partnerkaardi iseteeninduskeskkonnas ning ta ei pea enam muretsema selle pärast, kas pabertšekk on alles või mitte,“ rääkis Tallinna Kaubamaja ASi turundusdirektor Anne-Liis Ostov. „Kui mingil põhjusel peaks tekkima vajadus kaubaga poodi tagasi pöörduda, näiteks, et vahetada toode suurema numbri vastu või mõne muu sarnase probleemi korral, saab selleks e-tšeki välja printida. Kindlasti on see suureks kergenduseks paljudele, kelle jaoks pabertšekkide arhiveerimine garantiiperioodil on olnud tüütuks kohustuseks.“

„E-tšeki rakendamise tulemusel on Partnerkaardi iseteeninduskeskkonnas nüüd võimalik kogu oma ostuajalool ning boonuspunktide kasutamisel silm peal hoida ja ostuharjumusi detailselt analüüsida,“ selgitas Ostov.

E-tšekk kehtib Partnerkaardi kasutamisel kõigis Tallinna Kaubamaja kontsernile kuuluvates kauplustes: Tallinna ja Tartu Kaubamajas, Selveris, Shus, I.L.U.-s ja ABC Kingas. Ning Partnerkaardi iseteeninduskeskkonda (www.partnerkaart.ee) pääseb ID kaardi, mobiil ID või pangalingi kaudu.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara