Maxima käive kasvas mullu 15,4 protsenti

2012. aastal kasvas Maxima käive Eestis võrreldes 2011. aastaga 15,4 protsenti 336 miljoni euroni. Jaekett avas seitse uut kauplust ja lõi ligi 700 uut töökohta.

MAXIMA Eesti juhatuse esimehe Vaidotas Pacesa sõnul on konkurents Eesti jaeturul äärmiselt tihe, karmistudes lähiaastatel veelgi ning oma turuosa hoidmiseks tuleb kõigil turuosalistel tõsiselt pingutada. “Maximal on aidanud positsioone tugevdada soodne hinnapoliitika ja investeeringud kvaliteeti ning avaramatesse kauplustesse,” rääkis Pacesa. “Suur osa käibekasvust tuli uute kaupluste avamisest, ning suurimaks kordaminekuks oli Tallinna ja Maardu kolme supermarketi avamist."

Maxima avalike suhete juhi Erkki Erilaiu sõnul ei soovi nad enne auditeerimist avaldada, kas ettevõte on kasumis või kahjumis ning ütles, et need numbrid on käibega võrreldes väga väikesed. "Eelmisel aastal avatud kauplused tegutsevad kasumlikult, kui hetkel sinna tehtud investeeringud ei ole ennast veel ära tausnud," kommenteeris Erilaid.  

Pacesa hinnangul jätkub jaeturul tänavu stabiilne, kuid tagasihoidlik kasv, sest tarbimisaktiivsust pärsib kodukulude kiire kallinemine. “Tarbijate jaoks on endiselt väga olulised hinnakampaaniad,” ütles Pacesa. “Eelistatakse laia kaubavalikuga kauplusi, kus on müügil palju värskeid ja tervislikke tooteid.” 

Maxima plaanib tänavu laiendada Tallinna kitsaks jäänud kauplusi ning avada veebruaris uus kondiitri- ja kulinaariatsehh.

Balti riikides, Bulgaarias ja Poolas kasvas MAXIMA Grupi konsolideeritud käive 5,8% võrra, ulatudes 2,38 miljardi euroni. MAXIMA Leedu käive kasvas 3,6 protsenti 1,32 miljardi euroni, MAXIMA Läti käive kasvas 11,5 protsenti 633 miljoni euroni ja MAXIMA

Jaekaubanduskontserni kuulub 500 kaubanduskeskust, millest 70 asub Eestis.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara