Prisma Peremarket maksis jaanuaris püsiklientidele boonust 115 000

Jaanuarikuus maksis Prisma oma püsikliendiprogrammiga liitunutele keskmiselt tagasi 2 % sooritatud ostudest, mis teeb rahalises vääringus 114 900 eurot.

Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsoonidirektor Kadri Lainas ütles, et paljud nende kliendid on saanud aru, et sooritades igapäeva ostud Prismast, on võimalik saada suuremat allahindlust, kui mõne teise super- ja hüpermarketi kliendikaardiga.

Kõige kõrgem boonusmakse ühele kasutajale oli üle 300 euro. Prisma kontoga on tänaseks liitunud 85 000 inimest.

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara