Prisma Peremarket maksis jaanuaris püsiklientidele boonust 115 000

Jaanuarikuus maksis Prisma oma püsikliendiprogrammiga liitunutele keskmiselt tagasi 2 % sooritatud ostudest, mis teeb rahalises vääringus 114 900 eurot.

Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsoonidirektor Kadri Lainas ütles, et paljud nende kliendid on saanud aru, et sooritades igapäeva ostud Prismast, on võimalik saada suuremat allahindlust, kui mõne teise super- ja hüpermarketi kliendikaardiga.

Kõige kõrgem boonusmakse ühele kasutajale oli üle 300 euro. Prisma kontoga on tänaseks liitunud 85 000 inimest.

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara