Debenhams tuleb ka Panorama Citysse

E.L.L. Kinnisvara on allakirjutanud lepingu frantsiisivõtja Juergen Roehlingeriga jaekaubandusettevõtte Debenhams kahe uue kaubamaja avamiseks Tallinnas ja Riias.

Riia kauplus avatakse 2014. aasta märtsis ostukeskuses Spice ja Tallinna kauplus 2014. aasta sügisel uues arendatavas ostu- ja meelelahutuskeskuses Panorama City.

Oma Briti pärandi üle uhke Debenhams on juhtiv rahvusvaheline bränd, kellele kuulub 240 kaubamaja 28 riigis. Debenhamsis müüb naiste, meeste ja laste riided, kodukaupu, tervise- ja ilutooted.

Jaemüügikett pakub oma klientidele üle kogu maailma ainulaadset, eristuvat ja eksklusiivset kaubavalikut, milles on esindatud keti enda kaubamärgid koos rahvusvaheliste ja kontsessiooni lepingutega saadud kaubamärkidega.

E.L.L. Kinnisvara juhatuse esimees Aldo Dapon märkis: "Debenhamsil on rahvusvahelisel areenil juhtiv arusaam sellest, milline üks kaubamaja peab olema. Neil on pikaajaline kogemus kaubamajade rajamisel ja avamisel. Mul on väga hea meel, et meil on võimalus koostöös Debenhamsiga avada kauplused nii Eestis kui Lätis. See leping sobib hästi E.L.L. Kinnisvara strateegiaga tuua ostukeskustesse müügile uusi põnevaid kaubamärke.“

Debenhams Baltikumi brändijuht Vaiva Kirvelaite sõnas: "Debenhams on rahvusvahelisel turul väga edukalt laienenud. Investoritena näeme Balti riikide turul suurt potentsiaali ning soodsat võimalust tuua siia uusi brände ja Briti disainerite loomingu paremikku. Eduka äritegevuse aluseks on kaupluste võimalikult head asukohad ja samuti usaldusväärsed partnerid, mille tagasime, kui kirjutasime E.L.L. Kinnisvaraga alla lepingu uute kaupluste avamiseks Spice'i ja Panorama City ostukeskustes."

Debenhamsi kaubamajad hakkavad paiknema strateegiliselt mugavates asukohtades: Spice keskuse esimesel korrusel (2948,5 ruutmeetrit) ja Panorama City ostukeskuse esimesel ja teisel korrusel (ca 2200 ruutmeetrit).

Debenhams International direktor Francis McAuley lisas: "Meil on hea meel jätkata laienemist Balti riikides koos meie frantsiisipartneriga ja avada esimene kauplus Riias. See on dünaamiline, kiiresti arenev piirkond, kus kaubamajad ei ole siiani piisavalt esindatud. Toome Balti turule oma ainulaadse jaekaubanduse kogemuse koos eksklusiivsete moebrändidega ja keskendume  hinnalistele  disainitoodetele. Näeme suurt võimalust strateegilises koostöös E.L.L. Kinnisvaraga, kes on meile tutvustanud oma visiooni ja tõestanud võimet ehitada maailmatasemel ostukeskusi."

Vaiva Kirvelaite jätkab: "Oleme uhked, et saame pakkuda Eesti ja Läti ostjatele Debenhamsi eksklusiivsete disainerite toodete valikut hea hinna ja kvaliteedi suhtega ning tuua siia esimest korda Suurbritannia moetänavate kogemuse. Kauplustes pakutavate toodete valik ei erine Debenhamsi valikust Suurbritannias, aga iga riigi kauplustes lisatakse sortimenti ka veel mõned kohalikud ja rahvusvahelised kaubamärgid."

Kirvelaite sõnul avatakse Balti riikides kokku kuus kauplust ning Eesti ja Läti uutes kaubamajades leiab tööd rohkem kui 200 inimest.

2014. aasta sügisel avatav Panorama City on Eesti suurim moe- ja meelelahutuskeskus, mille ankurrentnikuks on Rimi hüpermarket. Teiseks võtmepartneriks on Apranga Group, Balti riikide suurim rõivaste jaekaubanduskontsern, kes avab keskuses 14 rahvusvaheliselt tuntud moekauplust, sealhulgas kõik Inditex Gruppi kuuluvad kauplused – Zara, Massimo Dutti, Bershka, Pull & Bear, Stradivarius.

Panorama City kaubanduskeskuse kogupindala on 90 000 m², sellest üüritav pind moodustab 57 000 m². Uues keskuses avatakse ligi 200 erinevat kauplust, parkimiskohti on planeeritud üle 1800.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik!

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara