Eesti meeldivaimad brändid: Kalev, Maxima, Tere

Meeldivaim bränd Eestis on ülekaalukalt, nagu ka eelnevatel aastatel, Kalev, millele järgneb teisena Maxima ja kolmandal kohal on Tere, selgus TNS Emori brändide edetabeli uuringust.

Kui Kalev on olnud kindlalt liidrikohal sellest ajast peale, kui sarnasel meetodil uuringut tegema hakati, siis Maxima ja Tere on teinud suure tõusu viimase nelja aastaga. 2009. aastal olid nad vastavalt 17. ja 23. kohal. Tere ja Maxima brändi on ka viimaste aastate jooksul aktiivselt reklaamikampaaniatega toetatud.

Kaheteistkümne hulka mahtusid (tähestikulises järjekorras) veel: A. Le Coq, ETV, Google, Leibur, Rakvere (LK), Selver, Skype, Swedbank ja Tele2.

Esikolmiku lähedale on tõusnud ka tehnoloogia brändid, nagu Google ja Skype, mis 2009. aastal esimese 25 hulka ei sattunud. Samas on selle aasta uuringu 25 esimese hulgast välja kukkunud Nokia, mis 2009. aastal oli meeldivuse edetabelis kõrgel, teisel kohal.

Edetabeli meeldivaimate brändide seas on enam toiduainetööstuse, kaubanduse ja meedia ning meelelahutusvaldkonna esindajaid.

Brändide edetabeli uuringu metoodikast
Brändide edetabeli uuringu eesmärk on reastada erinevate valdkondade brändid üldise meeldivuse alusel. Selgitamaks välja populaarseimad brändid, palusime vastajal etteantud nimekirja kasutades valida kuni viis tema jaoks kõige meeldivamat brändi – valik tuli teha 150 nimetuse ja logo seast (valik toimus mitmes etapis). Brändide nimekirja aluseks on TNS Emori erinevatest brändiuuringutest saadud kogemus. Uuringu alguses kaardistati meeldivaimad brändid ka lahtise küsimusega, et hiljem oleks võimalik korrigeerida vastajatele etteantavat brändide nimekirja.
Uuringus osales 2013. aasta jaanuaris 1007 Eesti elanikku vanuses 15–74 aastat.

Osale arutelus

  • Anu Jõgi

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara