Jura kohvimasinate müük tõusis 32%

Kohviettevõtte KAFO käivet paisutas eelmisel aastal enam Jura espressonasinate ja Lavazza kohvi müük, mis kasvasid vastavalt 32% ja 30.

Eesti ühe suurima spetsialiseerunud kohviettevõtte KAFO käive kasvas 2012. aastal 18 protsenti, ulatudes 5,4 miljoni euroni. Möödunud aastal märkimisväärselt ettevõtte arengusse investeerinud KAFO plaanib tänavu jätkata laienemist uute töötajate värbamisega.

“Tegime ühe aastaga mitu suurt hüpet. Kolisime kolm korda suurematele pindadele Tammsaare Ärikeskuses, kus avasime ka Šveitsi espressomasinate tootja JURA keskuse ja Lavazza koolitusklassi. Võtsime kasutusele uue nime KAFO ja viisime läbi põhjaliku brändimuutuse,” ütles KAFO juhatuse liige Silver Rits. “Laienemine tähendas palju erinevaid ümberkorraldusi, kuid rõõm on näha, et kliendid on uuendused hästi omaks võtnud.”

Kahekümne töötajaga ettevõte plaanib sel aastal värvata veel vähemalt kaheksa uut spetsialisti. 

Eestis 16 aastat tegutsenud KAFO (endise nimega Infomelton OÜ) esindab Eestis Lavazza, JURA, David Rio, just t, Monbana jt (kuuma joogi) kaubamärke.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara