Kaubanduses toimuvad uuendused ning soovitakse teistest erineda. Erinevate IT lahendustega soovitakse pakkuda klientidele mugavamat teenindust ning pakkuda neile erinevaid võimalusi enda ostud meeldivalt sooritada.
Millal: 20. märtsil
Kus: Radisson Blu Hotel Olümpia Tallinn, Liivalaia 33
Päevakava:
9.15 – 9.50 Registreerimine ja hommikukohv – Valge Klaar OÜ omanik Heiti Kender – Hansabi tegevdirektor Janno Kallikorm –AS EMT jaekontseptsiooni juht Reimo Unt – AS Selver müügidirektor Kristi Lomp- Kuidas on kliendid iseteeninduskassad vastu võtnud? – Ärinõustaja Indrek Saul ja Infovara ärianalüüsi juhtivkonsultant Andres Kukke – Sportland Eesti AS juhataja Gerd Kiili ja Flipper OÜ partner Ott Krigul- Miks peab klientidele SMS teel sõnumeid edastama? –App tanker tegevjuht Martin Mägi- Kuidas saab APP kaubanduses kasulik olla? – Nixor EE tegevjuht Imre Reinson – Telema AS juhataja Hele Hammer
9.50 – 10.00 Sissejuhatus10.00 – 10.30 IT innovatsioon kaubanduses
- Milliseid innovaatilisi lahendusi on maailmas tehtud, mida hetkel Eestis veel ei ole.10.30 – 11.00 Mugavus, Turvalisus, Efektiivsus - elektroonilised hinnasildid ja lahendused sularaha käitlemiseks
- Millised võimalused on elektrooniliste hinnasiltide kasutamisel?- Kuidas kaitsta hinnasilte varastamise eest?- Kui kiiresti peaks tehtud kulutused ennast ära tasuma?- Millal Eestis sularaha käitlemise süsteem kasutusele tuleb?11.00 – 11.15 Kogemuslugu: elektroonilistest hinnasiltides kasutamises
- Mis kasu on toonud elektrooniliste hinnasiltide kasutamine?11.15 – 11.45 Iseteeninduskassa valud ja võlud
- Millised on põhilised probleemid, mis iseteeninduskassaga on kaasnenud?- Millised on olnud õppetunnid iseteeninduskassa juurutamisel ja kasutamisel?11.45 – 12.30 Mida tehakse klientide ostude analüüsiga?
- Kuidas analüüsitakse klientide oste?- Kuidas panna klientide ostude analüüs raha teenima?- Kas oleks mõistlik teha klientidele personaalseid pakkumisi?- Välismaiste ettevõtete kogemus kliendi andmete analüüsis.12.30 – 13.30 Lõuna13.30 – 14.15 Elektroonilised võimalused reklaamsõnumite edastamisel
- Kui palju kliente kasutab SMS pakkumisi?14.15 – 14.45 Appide kasulikkus kaubanduses
- Milline on maailmapraktika kaubandusteemaliste APPidega ja nende kasulikkusest?- Kas kaubandusettevõttel oleks mõistlik endale APP teha?14.45 -15.15 Kuidas tellida IT lahendusi?
- IT ettevõtete koostöö põhimõtetest ja headest tavadest- Millised võivad olla tellija ja täitja huvide konfliktid?- Milline on hea IT projekti tellimise mudel?15.15 – 15.45 E-arved jaekaubanduses - läbikukkunud projektide põhjused
-Baltikumi jaeketid on üle minemas elektroonilisele andmevahetusele ning üha enam soovitakse tarnijatelt saada e-arveid.-Kas õnnestunud projektiks piisab tehnilisest valmisolekust ja juhtkonna soovist?-"It takes two to e-invoice", on viimase Euroopa e-arvete keskkonna uudiskirja üks pealkirjadest.-Räägime Baltikumi kogemuse põhjal lahti, millistest vigadest tasub e-arve projektides hoiduda.15.45 – 15.50 Seminari lõpetamine
Osalemistasu seminaril kuni 13. märtsini 169 eurot (202,80 km-ga). Tahahind 199 eurot (238,80 km-ga). Lisainfo: [email protected], telefon 667 0114. Registreeruda saab SIIT.