Euroopa automüük on tagasi aastas 1990

Euroopa automüük kukkus aastases võrdluses jaanuaris 8,7 protsenti, 885 159 autoni, mis on Euroopa Autootjate Assotsiatsiooni ACEA madalaim näit alates 1990. aastast, kui hakati andmeid koguma, vahendab Bloomberg.

Euroopa suurimas majanduses Saksamaal kukkus automüük 8,6 protsenti ja suuruselt teises majanduses Prantsusmaal 15 protsenti. Itaalias osteti 18 protsenti vähem autosid. Seevastu Suurbritannias, mis võttis mullu Prantsusmaalt Euroopa suuruselt teise autoturu tiitli, kasvas autode ostmine 11 protsenti.

„Euroopa ebakindlus lööb ka Saksamaal tarbijaid,“ ütles Ernst & Youngi partner Peter Fuss. „Arvestades, et mõnedes Euroopa riikides on noorte tööpuudus kuni 50 protsenti, siis kes ostab sellistes oludes auto? Turu muutus on strukturaalne.“

Kui paljudele autootjatele tähendas müügilangus kannatusi, siis BMW ja Daimleri müük kasvas. BMW automüük kasvas Euroopas 6,4 protsenti. Daimleri Mercedes-Benzi müük kasvas 4,7 protsenti.

Osale arutelus

  • Romet Kreek

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik!

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara