Olle Horm: oluline, et kahjum vähenes

Käive küll langes, kuid oluline on, et suutsime kahjumit märkimisväärselt vähendada, ütles Atria Eesti tegevdirektor Olle Horm. 

"Oleme suutnud ettevõtet ja tooteportfelli oluliselt korrastada, kuigi palju tööd on muidugi veel teha,” selgitas Horm.

Tema sõnul müüsid paremini müüsid värske liha tooted ning trendi jätkumist loodetakse ka sellel aastal. "Kuna oleme Eestis suuruselt teine seakasvataja, mõjus positiivselt see, et eelmisel aastal oli seakasvatuse kasumlikkus parem kui eelnevatel aastatel,” lisas ta.

„Meil on vaja kasvatada mahte, mis  parandavad kestliku tegutsemise eelduseks olevat kasumlikkust,” sõnas Olle Horm. „Samas on lihaturu konkurents nii Eestis kui ka Baltimaades tervikuna äärmiselt tihe, mistõttu tarbijad ootavad väga kvaliteetseid, maitsvaid ja soodsaid tooteid. Kõigi nende omaduste ühendamine eeldab suuri oskusi ja õnne.”

Atria Eesti müügidirektor Meelis Laande tõi probleemina välja tooraine märkimisväärse kallinemise nii Eestis kui ka Euroopas. "Põhjamaades on tooraine kohati kallinenud kolmandiku võrra, mistõttu uute toodete turule toomist raskendab nende sunnitult kõrge hind,” lisas ta.

Atria Balticu müügikäive oli 2012. aastal 34,2 miljonit eurot, mis on miljon eurot vähem kui 2011. aastal. Võrreldes 2011. aastaga vähenes Atria Baltimaade kahjum 0,7 miljoni euro võrra. Atria Groupi käive kasvas möödunud aastal 1,34 miljardi euroni, kasum enne makse 18,9 miljoni euroni.

 

Osale arutelus

  • Anu Jõgi

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara