Baltika Eesti jaemüüki hakkab juhtima Pille Põldsam

28. jaanuarist juhib Baltika Eesti tütarettevõtet Baltman OÜ Pille Põldsam, kellel on pikaajaline edukas töökogemus moe- ja rõivakaubanduses.

„Baltika brändide jaemüük Eesti turul oli möödunud aastal edukas ning müügikasv oli 11%. Kindlustamaks oma positsiooni ja leidmaks uusi kasvuvõimalusi, kaasasime Pille Põldsami kui tugeva moekaubanduse professionaali juhtima meie Eesti jaemüügimeeskonda," ütles Baltika turundus- ja müügidivisjoni direktor ning juhatuse liige Kati Kusmin. Lisades, et Baltika eesmärk on suurendada Eestis olemasolevate kaupluste kasumlikkust ning käivitada edukalt lähiaastatel avatavad uued kauplused. 

Põldsami sõnul on Baltika Eesti moekaubanduse lipulaev ning Eesti on väga oluline koduturg ja eesmärgiks on enda positsiooni tugevdada. "Et konkurents on lähima paari aasta jooksul selgelt tihenemas, on positsiooni kindlustamine põnev ja suur väljakutse, millesse annan suurima heameelega oma panuse,“ ütles Pille Põldsam.

Pille Põldsam vastutab Baltman OÜ jaemüügi eesmärkide kujundamise ja elluviimise, jaemüügi igapäevase operatiivse töökorralduse ning müügi- ja teenindusmeeskonna juhtimise eest.

Pille Põldsam on töötanud enam kui kümme aastat AS Stockmann kontsernis – Seppälä Pärnu kaupluse juhataja, Seppälä Eesti piirkonnajuhi ning Seppälä Baltikumi ja Ukraina piirkonnajuhina.

Baltman OÜ on Baltika tütarettevõte, mis opereerib Eestis kokku 36 kauplust Tallinnas, Tartus, Pärnus, Narvas, Jõhvis. Baltman OÜ turustab Baltika moebrände Monton, Mosaic, Ivo Nikkolo, Baltman ja Bastion.

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara