Autor: Maarit Eerme • 25. veebruar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Maxima käive suurenes vabariigi aastapäeva eel ligi viiendiku

Maxima kaupluste käive kasvas vabariigi aastapäeva ostudega seonduvalt 19% võrreldes möödunud aasta sama ajaga, enimmüüdud tooteks oli sea välisfilee ja erinevad puuviljad.

Kõige populaarsemaks Maximast ostetud iseseisvuspäeva tooteks osutus sel aastal seafilee, mida müüdi vahemikus 20.-24. veebruar ligi 45 tonni. Lisaks kuulusid enimmüüdud iseseisvuspäeva toodete hulka sel aastal tomatid, kohv ning erinevad puuviljad nagu banaanid, õunad, apelsinid. 

Maxima avalike suhete juhi Erkki Erilaidi sõnul osteti sel aastal iseseisvuspäeva lauale üllatavalt palju erinevaid puu- ja köögivilju. "Võrreldes eelmise aastaga on tarbijad üha rohkem hakanud eelistama puu- ja köögivilju. Nii näiteks osteti meie kauplustest vabariigi aastapäeva eel ligi 50 tonni banaane ja 20 tonni kirsstomateid," lisas Erilaid. "Samuti osutus väga suureks müügihitiks Eesti Pagari nisukukkel, mida müüdi enam kui 40 000 tükki."

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757