Maxima lubab ostjale hinnavahe kinni maksta

Maxima maksab tarbijale hinnavahe kinni, kui klient leiab teisest poeketist sama toote soodsama hinnaga.

Eesti parima hinna kindlustamine tähendab konkreetse Maxima kauplustes müüdava toote puhul garanteeritult parimat kampaanianädala hinda Eestis ja seda võrreldes kõigi teiste poekettidega. Parima hinnaga tooted hõlmavad nii igapäevaseid toidu- ja tööstuskaupu, mis on iganädalaselt tarbija valikus 10-20 toodet, millel on garanteeritult soodsaim hind Eestis.

Maxima turundusdirektori Ty Lehtmäe ütles, et  parima hinnaga tooted on selgelt tähistatud reklaammaterjalides märgiga “Eesti parim hind”. „Kui tarbija leiab mõnest teisest jaeketist soodsama hinna kui meie kampaaniatootel, maksame me talle vahe kinni,“ kinnitas Lehtmäe. „Vahe maksame me Maxima boonusrahas Aitäh kaardile, mida on hetkel aktiivses kasutuses ligi 400 000 ja kui hinnavahe avastanud tarbijal Aitäh kaart puudub, siis kingime talle ka selle.“

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara