Autor: Maarit Eerme • 26. veebruar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Maxima lubab ostjale hinnavahe kinni maksta

Maxima maksab tarbijale hinnavahe kinni, kui klient leiab teisest poeketist sama toote soodsama hinnaga.

Eesti parima hinna kindlustamine tähendab konkreetse Maxima kauplustes müüdava toote puhul garanteeritult parimat kampaanianädala hinda Eestis ja seda võrreldes kõigi teiste poekettidega. Parima hinnaga tooted hõlmavad nii igapäevaseid toidu- ja tööstuskaupu, mis on iganädalaselt tarbija valikus 10-20 toodet, millel on garanteeritult soodsaim hind Eestis.

Maxima turundusdirektori Ty Lehtmäe ütles, et  parima hinnaga tooted on selgelt tähistatud reklaammaterjalides märgiga “Eesti parim hind”. „Kui tarbija leiab mõnest teisest jaeketist soodsama hinna kui meie kampaaniatootel, maksame me talle vahe kinni,“ kinnitas Lehtmäe. „Vahe maksame me Maxima boonusrahas Aitäh kaardile, mida on hetkel aktiivses kasutuses ligi 400 000 ja kui hinnavahe avastanud tarbijal Aitäh kaart puudub, siis kingime talle ka selle.“

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757