Prisma eesmärk olla soodsaim jaekett

Prisma turundus- ja kommunikatsioonidirektori Kadri Lainase kommenteeris Maxima hinnavahe kampaania peale, et Prisma eesmärk olla püsihindades soodsaim jaekett.

Prisma turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas kommenteeris, et Prisma Hinnagarantiis on 1000 toodet ning Maxima pakkumises vaid 10-20 toodet, mille pakkumine kehtib vaid nädalake. „Need on kaks täiesti erineva ideega kampaaniat, kus üks räägib lühiajalisest pakkumisest ja meie püsivalt soodsast hinnatasemest,“ ütles Lainas.

Prisma kinnitas, et jälgib konkurentide hindu kogu aeg ning nad ei tagane enda lubadusest olla püsihindades Eesti kõige soodsam kett.

Lainas ütles, et nad teevad enda kodulehel klientidele avalikku toodete hinnavõrdlust ja reageerivad konkurentide hinnamuutustele koheselt.

Maxima teatas täna, et käivitas kampaania, kus ta maksab tarbijale hinnavahe kinni, kui klient leiab teisest poeketist sama toote soodsama hinnaga.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara