Prisma eesmärk olla soodsaim jaekett

Prisma turundus- ja kommunikatsioonidirektori Kadri Lainase kommenteeris Maxima hinnavahe kampaania peale, et Prisma eesmärk olla püsihindades soodsaim jaekett.

Prisma turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas kommenteeris, et Prisma Hinnagarantiis on 1000 toodet ning Maxima pakkumises vaid 10-20 toodet, mille pakkumine kehtib vaid nädalake. „Need on kaks täiesti erineva ideega kampaaniat, kus üks räägib lühiajalisest pakkumisest ja meie püsivalt soodsast hinnatasemest,“ ütles Lainas.

Prisma kinnitas, et jälgib konkurentide hindu kogu aeg ning nad ei tagane enda lubadusest olla püsihindades Eesti kõige soodsam kett.

Lainas ütles, et nad teevad enda kodulehel klientidele avalikku toodete hinnavõrdlust ja reageerivad konkurentide hinnamuutustele koheselt.

Maxima teatas täna, et käivitas kampaania, kus ta maksab tarbijale hinnavahe kinni, kui klient leiab teisest poeketist sama toote soodsama hinnaga.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara