Autor: Maarit Eerme • 26. veebruar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Prisma eesmärk olla soodsaim jaekett

Prisma turundus- ja kommunikatsioonidirektori Kadri Lainase kommenteeris Maxima hinnavahe kampaania peale, et Prisma eesmärk olla püsihindades soodsaim jaekett.

Prisma turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas kommenteeris, et Prisma Hinnagarantiis on 1000 toodet ning Maxima pakkumises vaid 10-20 toodet, mille pakkumine kehtib vaid nädalake. „Need on kaks täiesti erineva ideega kampaaniat, kus üks räägib lühiajalisest pakkumisest ja meie püsivalt soodsast hinnatasemest,“ ütles Lainas.

Prisma kinnitas, et jälgib konkurentide hindu kogu aeg ning nad ei tagane enda lubadusest olla püsihindades Eesti kõige soodsam kett.

Lainas ütles, et nad teevad enda kodulehel klientidele avalikku toodete hinnavõrdlust ja reageerivad konkurentide hinnamuutustele koheselt.

Maxima teatas täna, et käivitas kampaania, kus ta maksab tarbijale hinnavahe kinni, kui klient leiab teisest poeketist sama toote soodsama hinnaga.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757