Rimi poepitsade müük kasvas üle 30 protsenti

Rimi jaekett müüs eelmisel aastal ligi 300 000 kaupluses kohapeal valmistatud poepitsat ning müük kasvas võrreldes 2011. aastaga enam kui 30 protsenti.

Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul eelistavad tarbijad üha enam hea hinna- ja kvaliteedisuhtega kaupluses kohapeal valmistatud värskeid poepitsasid. "Kõige enam müüdi kanapitsat, mille kogus jäi ligikaudu 90 000 juurde," lausus Lilleoja. Lisades, et nad täiendavad poepitsade valikut pidevalt, ning hiljuti lisandus sortimenti aedviljapitsa. 

Kui kunagi tähendas poepitsa külmutatud toodet, siis nüüd tähendab see Lilleoja hinnangul jaeketi kokkade poolt kaupluses kohapeal valmistatud värsket pitsarooga.

Rimi valmistab pitsasid hüpermarketides kohapeal kasutades selleks spetsiaalseid pitsaahjusid. Hetkel on sortimendis 9 pitsat, peagi on oodata pitsavaliku laienemist.  

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara