Bauhof: ehitusmaterjaliturg näitab selgelt elavnemist

"Inimestel on tekkinud julgus oma koju investeerida, seda peetakse oluliseks," kinnitab Bauhofi turundusdirektor Britte Maidra. Tema sõnul andsid eelmise aasta tulemused Bauhofile julguse laienemiseks.

Eelmisel aastal ületas Bauhofi kui suurima ehitus- ja aiakaupade keti käibekasv üldise jaekaupade kasvu Eestis. Kui üldine oli 7%, siis Bauhofil 10%. "Meie kaupluste külastuste arv on aastaga tõusnud 8 miljonini," kinnitas Maidra ja lisas, et  2011. aastal oli neil külastajaid 7 miljonit.

Kiiresti kasvav trend on aiandus, mida kinnitavad Bauhofi müüginumbrid. "Aiandus on Euroopas hobi nr 1, ning selgelt kasvav trend ka Eestis," ütles Maidra, kelle sõnul on nende kaupluste käes 70-80% aiakaupade turust. Aiatoodete populaarsuse kasvuks on tema sõnul mitu põhjust: "Inimesed väärtustavad tervislikku toitu ja värsket rohelist oma aiast," loetles ta. "Tänapäeval on lastel ja ka täiskasvanutel palju allergiaid, mistõttu oma kasvatatu on rohkem hinnatud. Samuti on aias toimetamine rahustav ja perekeskne tegevus."

Kõige eelneva kinnituseks on Maidra sõnul see, et Bauhof müüb igal aastal ligi miljon pakki seemneid. "Kui kunagi kuulusid kasvuhooned pigem maavanaema aeda, siis nüüd on neid väga palju just uuselamurajoonides," ütles ta. "Kasvav trend on rõdude kaunistamine lilledega ja maitsetaimede kasvatamine - näeme seda kasvavate müüginumbrite pealt."

Et eestlased on kõvasti üle Euroopa keskmise kinnisvara omanikud ja väärtustavad oma kodu, siis tegeldakse usinalt renoveerimise ja korrastamisega. "Oma kodusse ollakse valmis rohkem investeerima, sest see tõstab kinnisvara väärtust ja suurendab kodu- ning turvatunnet," tõi Maidra põhjenduseks ja lisas näite: "Bauhof on müünud viimase viie aastaga ligi 100 000 akutrelli ja 2 mln ruutu parketti."

Osale arutelus

  • Ave Lepik

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara