Peugeot: kütusekulu 2 liitrile 100 km kohta

Autotööstuse aastasündmusel Genfi autonäitusel tutvustab Peugeot uut hübriidajamit, mida viib edasi bensiini ja suruõhu kombinatsioon. Uue tehnoloogia eesmärk on viia kütusekulu 2 liitrile 100 km kohta.

Peugeot Baltic turundusjuht Kerli Maro sõnul on Peugeot 2700ruutmeetrise väljapaneku üheks tõmbenumbriks 2008 HYbrid Air mudel, mis demonstreerib täiesti uut tehnoloogiat.

„Hybrid Air Tehnoloogia eesmärk on saavutada kütusekulu vaid 2 liitrit 100-le kilomeetrile," rääkis Maro. "Sellise mootoriga auto hind oleks võrreldav tänaste tavaliste autodega, ehk et ökonoomsed ja keskkonnasäästlikud autod oleksid taskukohased kõigile, ka ilma riiklike dotatsioonideta.“

HYbrid Air tehnoloogia väljatöötamisel on Peugeot esitanud 80 patenditaotlust. Tehnoloogia tugineb eeskätt lennukitööstuse kogemustele, mis on turvaline ja töökindel ning mille juures ei kasuta laadimist vajavaid ning kaalu lisavaid kalleid akusid.

Õhurežiimil ei kasuta auto liikumisel tilkagi bensiini, bensiinirežiimil olles veab autot edasi 1.2 VTi mootor. Kombineeritud režiim on kasutusel kiirendusteks ja stardiks. Kuna 80% linnasõitudest toimuvad ZEV-režiimis (zero emisson), võimaldab HYbrid Air tehnoloogia säästa koguni kuni 45% kütusekulu linnasõitudel, kommenteeris Maro. 

Esitletav mudel on saavutanud kütusekulu vaid 2,9 liitrit ja 69g CO2 pääste 100 km kohta, turule peaksid HYbrid Air mudelid jõudma 2016. aastal.

Peugeot on Eestis neljas enimmüüdud automark ning Peugeot 508 ja Peugeot 208 on valitud vastavalt Eesti 2012 Aasta Autoks ja 2013 Aasta Rahvaautoks. 50-aastase kogemusega KW Bruun on Peugeot’ ametlik maaletooja Eestis, Lätis, Leedus, Taanis, Rootsis ja Islandil ning müüb kokku ligemale 40 000 Peugeot’ sõidukit aastas.

Osale arutelus

  • Ave Lepik

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara