Soome jaemess pakkus Eesti ettevõtjatele ideid

Eesti ettevõtjad kiidavad Soomes peetavat jaemüügimessi, mis pakub häid ideid, uusi kontakte ja laiendab silmaringi.

27. – 28. veebruaril toimus Helsingi messikeskuses suur Myymälä, Ravintola ja Fastfood&Cafe mess, mis on suunatud jaemüüjatele, restoranidele ja kiirtoidukettidele ning kohvikutele. Sellel aastal külastas messi 11 104 inimest ja väljas oli  300 eksponenti.

Messi programmis oli esindatud jaemüügiettevõtete sisekujundused, IT lahendused, hinnasiltide loomise ja kaupade kodeerimine, valgustuslahendused, maksesüsteemid, turvateenused, kaupade sisustus, ventilatsioon, jaemüügi tarkvara ja personali koolitus.

Kaubandus.ee küsis Eestist kohalesõitnud ettevõtjatelt kommentaari.

Meira Eesti müügijuht Jaanus Vernik:

Meie põhiline eesmärk oli tutvustada enda koostööpartneritele ja klientidele Meira Eesti emafirmat ja näidata nende pakutavat tootevalikut ja erinevaid võimalusi.

Soomlastele on kohv väga tähtis ning sellega oli väljas 5-6 ettevõtet ja Brasiilia kohvi esindajad oli eraldi eksponendiga esindatud, mis oli väga põnev.

Minu hinnangul tasub Eesti kaupmeestel ja hulgiettevõtetel sellistel messidel käia. Iga valik tahab uuendada. Seal oli väga palju huvitavaid ideid gurmeekauplustele. Ning kuna antud üritus oli suuremõõtmeline, siis oli Eesti ettevõtjal väga põnev vaadata, mida mujal pakutakse.

Soovime, et Eestis FoodFest kasvaks samamoodi suuremaks, kui ta hetkel on. Kuid messidel tasub alati käia ja silmaringi laiendada.

Võru Tarbijate Ühistu juhataja Tarmo Lauring:

Messile ei läinud ühegi kindla eesmärgiga, et näiteks soovime mingit kindlat seadet vaadata. Läksime rohkem selleks, et uudistada mis ümberringi maailmas toimub.

Antud messil saime mitu head ideed, mida saame Võru TÜs IT valdkonnas ära teha. Täpseid ideid ei tahaks hetkel avalikustada, mida hakkame kasutama. Põnevad mõtted saime omatoodangu teemal, töötajate riietusest, erinevate väljapanekute stiilide kohta ning toodete pakendamisest. Tänapäeval on pakendamisseadmete hinnad väga palju langenud ja nõuded ei ole enam nii karmid. Samuti on kulinaariatoodete pakendamine tunduvalt lihtsamaks muutunud.

Messidel tasub alati käia. Poe riiulid on poe riilud, aga mõtteid saab just IT poole pealt - ekraanid, puutetundlikud lahendused jms. Need kõik muutuvad nii kiiresti, et kõikide lahenduste peale kohe ise ei tulegi.

Messil võtsime üsna palju katalooge kaasa ning lähikuudel on plaanis minna uute võimalike partnerite juurde tagasi.

Selliste ettevõtmiste külastuse tasu on nii väike, seal saab avardada enda maailmavaadet ning leiab põnevaid ideid.

R-Kioski turundus- ja ostudirektor Evelyn Hinto:

R-Kioski meeskond külastas sellist messi esimest korda ning kuna oleme jõuliselt sisenenud toidumüügimaailma, oli messil osalemise peamine eesmärk saada uusi ideid, mille läbi arendada meie tootevalikut.

Mess jättis tõeliselt positiivse mulje ja erinevad maitsed pakkusid tõelise elamuse. Positiivse üllatuse pakkus ka soomlaste külalislahkus ja soe vastuvõtt

Messilt saime eelkõige ideid, mis on seotud erinevate toorainete ja nende kombineerimisega, mida saaksime kasutada R-Café kaubamärgi toodete arendamisel. Loodetavasti on peagi võimallik mõnda proovitud tooted ka R-Kioski valikus näha.  

Kasulikke kontakte ja häid ideid saime palju, kuid tänaseks ei ole veel jõudnud nendega kontakti võtta.

Selliste messide külastamine on vajalik ja lausa kohustuslik!

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara