Haljast süüdistatakse pistise pakkumises

Hulgifirma Haljas ja selle kaks juhti peavad andma kohtus aru süüdistusele nagu pakkunuks nad suure kauplusteketi ostujuhile iga müüdud mahlapaki eest pistist.

Eesti ühe suurima kauplusteketi ostujuht pidanuks loobuma ASilt Haljas täiendava soodustuse nõudmisest kauplusteketis müüdavatele mittealkohoolsetele jookidele ja selles tulenevalt suurendama Haljase tarnitavate toodete sortiment, millega kasvanuks süüdistuse saanud ettevõtte käive. 

Väidetav pistise lubamise katse seisis selles, et Haljase üks kahest juhatuse liikmest Bruno Pärn ja firma ostu-müügi direktor Marina Piperal tegid omalt poolt ettepaneku maksta kaubandusketi ostujuhile iga müüdud kaubaühiku pealt pool kuni üks eurosent.

Haruldaseks muutis juhtumi seik, et pistisepakkujaile resoluutse ei ütlemise asemel või siis pistise vastu võtmise asemel teatas kauplusteketi ostujuht talle tehtud pakkumisest oma tööandjale, kes pöördus aga kuritoeavaldusega politseisse.

Veebruari keskel Harju maakohtus toimunud eelistungil otsustati eesootav protsess kuulutada ettevõtte ärisaladuste kaitseks kinniseks, sest ettevõtet keerulises juriidilises vaidluses kohtus esindav vandeadvokaat Maria Mägi-Rohtmets ei ole süüdistuse sisuga nõus.

AS-i Haljas käive 2011.aastal käive oli  8,39 miljonit eurot ja ärikasum 311 697 eurot. Ettevõtte omanik on Movsum Mehtijev, kellele kuulub 63,91% ettevõtte aktsiatest.

Haljas kuulub 150 suurema kohaliku hulgikaubandusfirma hulka ning on saavutanud ÄP Hulgikaubanduse TOPis kõige kõrgemana 35. koha ja TOP100s 120. koha.

AS Haljas tuntumad brändid on: 4U, Sweet Angel, Tate&Lyle, Hame, Veres, Adriana, Natura, Senok, Amico, Bellabellissimo,VITA, Naturalis, Kean, Anatols, Vita jt.

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara