Haljast süüdistatakse pistise pakkumises

Hulgifirma Haljas ja selle kaks juhti peavad andma kohtus aru süüdistusele nagu pakkunuks nad suure kauplusteketi ostujuhile iga müüdud mahlapaki eest pistist.

Eesti ühe suurima kauplusteketi ostujuht pidanuks loobuma ASilt Haljas täiendava soodustuse nõudmisest kauplusteketis müüdavatele mittealkohoolsetele jookidele ja selles tulenevalt suurendama Haljase tarnitavate toodete sortiment, millega kasvanuks süüdistuse saanud ettevõtte käive. 

Väidetav pistise lubamise katse seisis selles, et Haljase üks kahest juhatuse liikmest Bruno Pärn ja firma ostu-müügi direktor Marina Piperal tegid omalt poolt ettepaneku maksta kaubandusketi ostujuhile iga müüdud kaubaühiku pealt pool kuni üks eurosent.

Haruldaseks muutis juhtumi seik, et pistisepakkujaile resoluutse ei ütlemise asemel või siis pistise vastu võtmise asemel teatas kauplusteketi ostujuht talle tehtud pakkumisest oma tööandjale, kes pöördus aga kuritoeavaldusega politseisse.

Veebruari keskel Harju maakohtus toimunud eelistungil otsustati eesootav protsess kuulutada ettevõtte ärisaladuste kaitseks kinniseks, sest ettevõtet keerulises juriidilises vaidluses kohtus esindav vandeadvokaat Maria Mägi-Rohtmets ei ole süüdistuse sisuga nõus.

AS-i Haljas käive 2011.aastal käive oli  8,39 miljonit eurot ja ärikasum 311 697 eurot. Ettevõtte omanik on Movsum Mehtijev, kellele kuulub 63,91% ettevõtte aktsiatest.

Haljas kuulub 150 suurema kohaliku hulgikaubandusfirma hulka ning on saavutanud ÄP Hulgikaubanduse TOPis kõige kõrgemana 35. koha ja TOP100s 120. koha.

AS Haljas tuntumad brändid on: 4U, Sweet Angel, Tate&Lyle, Hame, Veres, Adriana, Natura, Senok, Amico, Bellabellissimo,VITA, Naturalis, Kean, Anatols, Vita jt.

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara