Koduekstra: meie turuosa kasvab 1%

Koduekstra OÜ juhatuse liige Tõnu Lemsaar ütles, nende turuosa on alla 2 protsendi, koos Novaluxi kaupluste ostuga jääb see alla 3 protsendi, seega turuliidrini on veel väga pikk tee minna.

Kuigi Novalux kui ettevõtte on kahjumis, siis kõik ostetavad kauplused on otsetulude-kuludega kasumis, tänu millele kasvatatakse turuosa ühe protsendi võrra. "Üldjuhtimiskulud jagunevad seega suurema arvu kaupluste peale ja selleläbi on Koduekstra üldtulemus parem," selgitas Lemsaar.

Lemsaare sõnul tegutseb ettevõtte kodu- ja esmatarbekaupade turul, kus on suurimateks konkurentideks suured hüper- ja supermarketiketid ning samuti ehituspoed, kes müüvad samuti suures mahus kodukaupu. "Meie hinnangul on selle turu mahuks umbes 516 miljonit eurot ja meie turuosa alla 2 protsendi. Koos Novaluxi kauplustega jääb see alla 3 protsendi, seega turuliidrini on veel väga pikk tee minna," märkis ta.

Küsimusele, kas tulevikus on plaan ettevõtte nime muuta, vastas Lemsaar, et täna on sellest veel vara rääkida. "Kummalgi kaubamärgil on omad tugevused ja mõlemad on hästi tuntud. Kaubamärgistrateegia kujundame peale Novaluxi klientide paremini tundma õppimist," lausus Lemsaar.

Esimene suurem plaan sellel aastal on Novaluxi kaupluste ülevõtmine ja meeskondade ühte sammu käima panemine. "See on päris suur töö ja tegevusi sel teemal jagub kuudeks. Loomulikult jätkub ka igapäevane pidev töö kaubavalikuga, et klientidele alati midagi uut ja huvitavat pakkuda. Aasta lõpuks plaanime avada veel ka ühe Koduekstra kaupluse," märkis Lemsaar.

 

Osale arutelus

  • Alyona Stadnik

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara