Autor: Alyona Stadnik • 12. märts 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Koduekstra: meie turuosa kasvab 1%

Koduekstra OÜ juhatuse liige Tõnu Lemsaar ütles, nende turuosa on alla 2 protsendi, koos Novaluxi kaupluste ostuga jääb see alla 3 protsendi, seega turuliidrini on veel väga pikk tee minna.

Kuigi Novalux kui ettevõtte on kahjumis, siis kõik ostetavad kauplused on otsetulude-kuludega kasumis, tänu millele kasvatatakse turuosa ühe protsendi võrra. "Üldjuhtimiskulud jagunevad seega suurema arvu kaupluste peale ja selleläbi on Koduekstra üldtulemus parem," selgitas Lemsaar.

Lemsaare sõnul tegutseb ettevõtte kodu- ja esmatarbekaupade turul, kus on suurimateks konkurentideks suured hüper- ja supermarketiketid ning samuti ehituspoed, kes müüvad samuti suures mahus kodukaupu. "Meie hinnangul on selle turu mahuks umbes 516 miljonit eurot ja meie turuosa alla 2 protsendi. Koos Novaluxi kauplustega jääb see alla 3 protsendi, seega turuliidrini on veel väga pikk tee minna," märkis ta.

Küsimusele, kas tulevikus on plaan ettevõtte nime muuta, vastas Lemsaar, et täna on sellest veel vara rääkida. "Kummalgi kaubamärgil on omad tugevused ja mõlemad on hästi tuntud. Kaubamärgistrateegia kujundame peale Novaluxi klientide paremini tundma õppimist," lausus Lemsaar.

Esimene suurem plaan sellel aastal on Novaluxi kaupluste ülevõtmine ja meeskondade ühte sammu käima panemine. "See on päris suur töö ja tegevusi sel teemal jagub kuudeks. Loomulikult jätkub ka igapäevane pidev töö kaubavalikuga, et klientidele alati midagi uut ja huvitavat pakkuda. Aasta lõpuks plaanime avada veel ka ühe Koduekstra kaupluse," märkis Lemsaar.

 

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757