Autor: Alyona Stadnik • 13. märts 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Mohito kaubamärgi müüja kasvatas käivet 18%

Rõivaste ja aksessuaaride jaemüüja LPP Retail Estonia OÜ kaupluste käive kasvas möödunud aastal 18%, teenides pea 1,5 miljonit eurot kasumit, seda tänu uuele Mohito brändile.

"Ei oskagi midagi erilist esile tuua, mis tagas meie käibetõusu, ju me oleme siis oma tööd hästi teinud," kommenteeris tulemusi LPP Retail Estonia OÜ juhatuse liige Hendrik Ilja Pass.

Üheks käibe kasvatamise teguriks tõi ta välja neljanda brändikontseptsiooni MOHITO edu, mis on tema sõnul tarbijate poolt hästi vastuvõetud. Eelmisel aastal lisandus kaks uut Mohito kauplust, Tartus ja Pärnus.

"Teiseks teguriks võib olla ka 2011.aasta esimese poolaasta madalam võrdlusbaas, sest kõige suurem käibekasv võrreldavates kauplustes toimus just I ja II kvartali jooksul," selgitas Pass.

Kolmandaks teguriks nimetas ta õnnestunud kollektsioone kõikide brändide lõikes, enam oli seda märgata Reserved ja Cropptown kauplustes, mõnevõrra tagasihoidlikum oli kasv House kauplustes, kuid siiski kasv. "Kokkuvõtvalt võib öelda, et meie strateegia töötab hästi, klientidele meie kauplused meeldivad ja nii see tulemus tuleb," lausus Pass.

Rääkides sellest aastast, märkis Pass, et kuna LPP Retail Estonia OÜ on börsiettevõtte LPP S.A. tütarettevõte, siis ettevõte allüksuste ja turgude lõikes oma prognoose ja plaane ei avalikusta. "Üldisemas plaanis kavatseme jätkuvalt viia ellu oma strateegiat, soovime kasvatada oma äri ja kindlustada oma turupositsiooni," kommenteeris Pass.

Käesoleval aastal alustab ettevõtte uuenenud Reserved kaupluste kontseptsiooni elluviimist, kus muutuvad nii sisu kui ka formaat – kaubavalik laieneb ja selleks, et seda sihtgruppide lõikes klientidele esitleda, vajab bränd suuremat kaubanduspinda. "Muudatusi tuleb sisekujunduselementides, erinevad klientide sihtgruppide tooted on paremini eristatavad ja kergemini üles leitavad. Kontseptsiooni muudatuse peamine eesmärk on muuta ostukeskkonda meie kliendile mugavamaks ja arusaadavamaks, olla värske ja lahe koht ostude tegemiseks. Esimene uue kontseptsiooniga Reserved kauplus avatakse Rocca al Mare kaubanduskeskuses aprilli keskel," märkis Pass.

Hea teada:

LPP Retail Estonia OÜ peamiseks tegevusalaks on rõivaste ja aksessuaaride jaekaubandus. Enamik kaubasortimendist ostetakse sisse emaettevõttelt. LPP Retail Estonia OÜ emaettevõtteks on LPP S.A., mis on registreeritud Poolas ja mille aktsiad on noteeritud Varssavi börsil.

LPP Retail Estonia OÜ opereerib Eestis kaubamärkide Reserved, Cropptown, House ja Mohito jaekontseptsioonidega, kuhu kuulub 2012. aasta lõpul vastavalt kaheksa Reserved, kuus Cropptown, kaks House ja neli Mohito kauplust. 

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757