Autor: Maarit Eerme • 20. märts 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Maxima sai kampaaniaga üle 10 000 lisakliendi

Märtsis külastas Maxima kauplusi võrreldes eelmise kuuga iga päev keskmiselt 8 protsenti rohkem ostjaid.

Kui igapäevaselt külastas veebruaris Maxima kauplusi keskmiselt 128 000 klienti, siis kampaania esimesel kolmel nädalal on keskmine ostjate arv päevas kerkinud ligi 140 000ni.

Läbi Eesti parima hinna kampaania on kasvanud Maxima toodete läbimüük kümnendiku võrra.

Maxima garanteerib alates 26. veebruarist erinevate esmatarbekaupade soodsaima hinna Eestis, mis toob allahindluse näol tarbijatele ligi 25% suuruse säästu

Igal nädalal pakub Maxima tarbijatele 10-20 toodet, millel on garanteeritult soodsaim hind Eestis.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757