Maxima sai kampaaniaga üle 10 000 lisakliendi

Märtsis külastas Maxima kauplusi võrreldes eelmise kuuga iga päev keskmiselt 8 protsenti rohkem ostjaid.

Kui igapäevaselt külastas veebruaris Maxima kauplusi keskmiselt 128 000 klienti, siis kampaania esimesel kolmel nädalal on keskmine ostjate arv päevas kerkinud ligi 140 000ni.

Läbi Eesti parima hinna kampaania on kasvanud Maxima toodete läbimüük kümnendiku võrra.

Maxima garanteerib alates 26. veebruarist erinevate esmatarbekaupade soodsaima hinna Eestis, mis toob allahindluse näol tarbijatele ligi 25% suuruse säästu

Igal nädalal pakub Maxima tarbijatele 10-20 toodet, millel on garanteeritult soodsaim hind Eestis.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara