Maxima sai kampaaniaga üle 10 000 lisakliendi

Märtsis külastas Maxima kauplusi võrreldes eelmise kuuga iga päev keskmiselt 8 protsenti rohkem ostjaid.

Kui igapäevaselt külastas veebruaris Maxima kauplusi keskmiselt 128 000 klienti, siis kampaania esimesel kolmel nädalal on keskmine ostjate arv päevas kerkinud ligi 140 000ni.

Läbi Eesti parima hinna kampaania on kasvanud Maxima toodete läbimüük kümnendiku võrra.

Maxima garanteerib alates 26. veebruarist erinevate esmatarbekaupade soodsaima hinna Eestis, mis toob allahindluse näol tarbijatele ligi 25% suuruse säästu

Igal nädalal pakub Maxima tarbijatele 10-20 toodet, millel on garanteeritult soodsaim hind Eestis.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik!

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara