Eestisse saabuva H&Mi kasum väheneb

Euroopa suuruselt teine rõivaste müügikett Hennes & Mauritz AB näitas majandusaasta esimeses kvartalis 2,46 miljardi Rootsi krooni suurust kasumit, mis jäi 10% alla möödunud aasta tulemusele ning mõnevõrra jäi puudu ka analüütikute keskmisest 2,57 miljardi krooni suurusest ootusest, kirjutab uudisteagentuur Bloomberg.

„2013. on väljakutsuv ja huvitav aasta koos jätkuva tugeva laienemisprogrammiga,“ märkis aruandes ettevõtte juht Karl-Johan Persson. „Ettevõte avab eelnevalt väljakäidud 325 poe asemel sel aastal 350 uut poodi ning laieneb järgmisel aastal Austraaliasse,“ lisas Persson.

Sel aastal jõuab H&M esmakordselt lisaks Tšiili, Leedu, Serbia ja Indoneesia turule ka Eestisse, kui sügisel avatakse Tallinnas koguni kolm Stockholmi börsifirma riidepoodi. Enamus uusi poode avatakse aasta jooksul aga siiski USAs ja Hiinas, kuid laienemisruumi näeb firma ka Venemaa, Saksamaa, Suurbritannia, Itaalia, Poola ja Prantsusmaa turul.

Kui kohalikes valuutades kasvas H&Mi käive võrreldes aastatagusega 6%, siis aruandevaluutas 2%, ulatudes viimases kvartalis 32,1 miljardi Rootsi kroonini.

Kiire laienemine ning Rootsi krooni tugevus ongi peamised tegurid, mis ettevõtte sõnul kasumlikkust alandasid.

Börsifirma sõnul on ettevõtte eesmärg aga endised – kasvatada aastas 10-15% poodide arvu ning näidata sealjuures jätkuvalt head kasumlikkust.

H&Mi aktsia on alustanud tänast päeva Stockholmi börsil 229,8 Rootsi kroonil ehk 1,4% plussis.

Osale arutelus

  • Raivo Sormunen

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara