SelveEkspress on tõstnud keskmist ostu

SelveEkspressi keskmine ost on tavaostust 50 protsenti suurem, kinnitas Selveri müügidirektor Kristi Lomp „Kuidas IT lahendused kaubanduses raha teenima panna?“ seminaril.

Lomp ütles, et SelveEkspressi eesmärk oli klientide ostumugavuse suurendamine ning keskmise ostukorvi suurendamine. „Keskmine ost on tavaostust 50 protsenti suurem,“ rääkis Lomp. Lisades, et isemaksmisterminali käibe osakaal on 15-20 protsenti. 

SelveEkspressi kasutamise lepingu on sõlminud 40 000 inimest, kellest 32 000 kasutab seda regulaarselt ning sellest 40 protsenti igapäevaselt.

Lombi sõnul on ühe kliendi iseostlemise leping lõpetatud, kuna klient kasutas süsteemi pahatahtlikult. „Skanneeris Laua Viina, kuid ostukorvi pani midagi kallimat. Teinekord märkis odava kreemi, kuid võttis kallima kreemi,“ kommenteeris Lomp.

„Alguses võtsid kliendid 90st selvepuldist kaasa 20, kuna tundsid, et tervitus nende peal oli niivõrd personaalne ning võtsid seda kui kingitust neile,“ rääkis Lomp. Lisades, et sellised asjad said juhtuma ainult seetõttu, et kliendid ei lugenud kasutusjuhendit korralikult läbi. „Kuid jalutama läinud puldid saime paari päevaga tagasi, sest klientidel hakkasid puldid kodus piiksuma, sest aku sai tühjaks.“

Lomp kinnitab, et hetkel saavad nad nelja kaupluse põhjal öelda, et teenindajad saavad tegeleda kauba vastuvõtu ja väljapanekuga ehk SelveEkspress on teinud nende tööd kergemaks.

Tootearenduse poole pealt soovitakse kliendile pakkuda võimalust ostunimekirja lisamist, samuti võimalus tasuda isemakseterminalis boonuspunktidega, mida hetkel ei ole võimalik ning luua platvorm ostude skaneerimiseks mobiiliga.

Esimene SelveEkspress avati Kadaka Selveris 2011. aasta kevadel ning 2013. aasta lõpuks on see süsteem 11 Selveri kaupluses.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara